מחירי החניה בבי"ח "מאיר"

מחירי החניה בבי"ח "מאיר"

השבוע פורסם ב"קול הכפר" שחבר מועצת עיריית רעננה העלה את נושא המחיר המופקע שגובים מנהלי החניונים הפרטיים שאחראים על החניונים שצמודים לבי"ח מאיר. מדהים לראות שרק עכשיו נזכרו בכך, מדובר ב15 ש"ח לחניה, יש שיגידו שזה כלום כסף, יחד עם זאת כאשר קרוב שלך מאושפז שם ואתה צריך כל יום להגיע לבדוק לשלומו מדובר בעסק שמתחיל להיות יקר. חבר שזה הועלה רק ע"י חבר מועצת עיר של רעננה ולכפ"ס אין שום אמירה בנושא. בבי"ח מאיר אגב, הגיבו בטיעון מטופש של "הדשא של השכן לא ירוק יותר" ויש בי"ח שגובים סכומים יותר גבוהים- מעניין לי את אתם יודעים מה.
 
בבית החולים מאיר שוכחים משהו

נראה לי שבית חולים מאיר שוכחים שהם לא בידיוק שיבא או רמב"ם. זה בית חולים איזורי וצריך להתאים את עצמו למצב האזורי. בבתי חולים אחרים המחירים על באמת בשמיים... אז אנחנו לא יכולים כל כך להתלונן מה גם ש15 ש"ח זה לא כזה הרבה. כל חנייה פשוטה בת"א עולה יותר מזה. באופן אישי אני לא רוצה לשלם סכום כזה ותמיד מוצא חנייה ברחוב גולומב ואז חוסך לעצמי את הכסף
 

droriko

New member
אני באופן אישי הולך ברגל ../images/Emo13.gif

רבע שעה- עשרים דקות מהקניון לא יהרגו אף אחד......
 

ו שתי

New member
כשילדתי את הבכורה שלי

גרנו בת"א, וילדתי ב"ליס" (איכלוב). אפשר היה לקבל במחלקה אישור ולחנות בתעריף סמלי בחניון שליד בה"ח (תעריף סמלי=20 ש"ח ליום, כן?). האישור הזה ניתן לרכב אחד, כלומר אם אמא שלי ובעלי עשו חילופי משמרות, אחד מהם שילם תעריף מלא (15 ש"ח לשעה, אולי יותר, כבר לא זוכרת) בוולפסון מקבלים אישור לחנות חינם. בה"ח מאיר שוכח, שהוא משרת אוכלוסיה פריפריאלית, כזו משגיעה מרחוק, וכזו שלא חיה בעיר כמו ת"א שבה יש תחבורה ציבורית איכשהו סבירה. וחבל.
 

glasspapir

New member
והכי מעצבן

לא מאפשרים גם להכניס אופניים ואין היכן לקשור אותם בבטחה בית החולים מיר חייב להיות זרקור עודד פעילות ספורטיוית בריאה כמו רכיבה על אופניים אבל נמנע מכך אולי משיקולי רווחיותו של החניון לא חארם?
 
למעלה