מחיר לעמוד

קלרה מ

New member
מחיר לעמוד

עד לא מזמן עבדתי כשכירה ועצמאית והיו לי מחירים לעמוד שלא העלתי אותם כבר שנים
היום חזרתי להיות עצמאית ורוצה להעלות את מחיר העמוד ונתקלת בשאלות
במיוחד לקוח אחד שאני עובדת איתו שנים ולא הייתי רוצה להפסיד אותו
האם מקובל מידי פעם להעלות את המחירים, הרי מחירים עולים, אז למה שואלים אותי שאלה כזו...
אשמח לשמוע מכם אם היה לכם מקרה דומה ומה עשיתם?
שיהיה יום נפלא
 

Mani Greenblat

New member
תלוי בהרבה דברים..

בגדול, קראתי לא מזמן שרשור שאומר ששנת 2015 זו הזדמנות טובה לשלוח מחירון חדש במייל ללקוחות קיימים שאומר שהעלויות עולות.
הרי שכר המינימום עלה, המדד עלה.. אז למה שעלות השירות שלך לא תעלה?
משלוח מייל כזה מראש יוכל למנוע את השיחה הלא נעימה...
&nbsp
אם זה לקוח שחשוב לך ואוהב לעבוד איתך, יכול מאוד להיות שהוא יבין ויערך לשינוי מאשר יתחיל לחפש איש/אשת מקצוע חדשים שהוא גם יתחבר אליהם וגם יתנו לו מוצרים ברמה שהוא הורגל לקבל ממך.
 
מוסיפה למה שכבר נאמר

את המחירים החדשים עבור לקוחות חדשים את יכולה להתחיל מהיום.
לגבי לקוחות קבועים, את יכולה להוציא להם מסמך שאומר שהחל מ-1 בינואר 2015 תהיה עליית מחירים של כך וכך אחוזים.
או לציין ממש מחירים/ מחירון. האמת היא שאת לא חייבת גם לציין מחיר רק לרשום שיש עליית מחירים ושיש להתעדכן בהצעת מחיר חדשה לפני הזמנת עבודה.
בהצלחה.
 
למעלה