מחיר מופרז לראלי ליוון - האומנם???
כל מה שהאגודה לא תעשה - יעלו טענות כנגדה, הרי זה ברור. אנחנו ישראלים - לא? כך גם לגבי הראלי ליוון. בפורום זה עלו טענות כנגד העובדה שאגודת התעופה גובה 550 ש"ח כדמי ארגון לראלי ליוון. היו דעות שאמרו שאין סיבה לקחת ולו שקל אחד. ברשותכם, אני מעוניין להסביר מהן העלויות הללו, לאחר ששוחחתי עם אלי דולב, מארגן הראלי (מזה שנים רבות): ראשית, העלות היא למטוס. אלי דולב מארגן לכל מטוס ספר עב כרס ובו כ 500 צילומים, בהם צילומים צבעוניים של מפות טיסה עדכניות. הצילומים כוללים מפות, דפיות, קשר וכל הפרטים הדרושים לכל הטיסה. דולב מבצע עשרות, אם לא מאות שיחות טלפון לחו"ל ולארץ ושולח עשרות פקסים על מנת לתאם את כל התיאומים הדרושים למטס. דולב, אישית וכמייצג את אגודת התעופה הכללית, שומר על קשרים במהלך השנה עם הגורמים התעופתיים בחו"ל (טלפונים, ברכות, מתנות וכד´), דבר המוכיח את עצמו בויתור כמעט מוחלט על כל האגרות ביוון (7 נחיתות ביוון = 100 דולר למטוס לכל נחיתה = 700$ למטוס שנחסכים) אין לי שום דבר נגד ארגונים אלטרנטיביים של מטסים דומים ונגד האנשים שמארגנים אותם (נהפוך הוא - אני מכבד את השקעת הזמן למען התעופה ללא שום תמורה), אך אין שום הצדקה למגמה של "לרדת" על האגודה על כל דבר, בעיקר על סכום פעוט של כ 120 ש"ח למשתתף שמביא לחיסכון של קרוב ל 700$ למטוס. אם מישהו סבור שזה עדיין לא מוצדק - לי אין כבר תשובות לתת...
כל מה שהאגודה לא תעשה - יעלו טענות כנגדה, הרי זה ברור. אנחנו ישראלים - לא? כך גם לגבי הראלי ליוון. בפורום זה עלו טענות כנגד העובדה שאגודת התעופה גובה 550 ש"ח כדמי ארגון לראלי ליוון. היו דעות שאמרו שאין סיבה לקחת ולו שקל אחד. ברשותכם, אני מעוניין להסביר מהן העלויות הללו, לאחר ששוחחתי עם אלי דולב, מארגן הראלי (מזה שנים רבות): ראשית, העלות היא למטוס. אלי דולב מארגן לכל מטוס ספר עב כרס ובו כ 500 צילומים, בהם צילומים צבעוניים של מפות טיסה עדכניות. הצילומים כוללים מפות, דפיות, קשר וכל הפרטים הדרושים לכל הטיסה. דולב מבצע עשרות, אם לא מאות שיחות טלפון לחו"ל ולארץ ושולח עשרות פקסים על מנת לתאם את כל התיאומים הדרושים למטס. דולב, אישית וכמייצג את אגודת התעופה הכללית, שומר על קשרים במהלך השנה עם הגורמים התעופתיים בחו"ל (טלפונים, ברכות, מתנות וכד´), דבר המוכיח את עצמו בויתור כמעט מוחלט על כל האגרות ביוון (7 נחיתות ביוון = 100 דולר למטוס לכל נחיתה = 700$ למטוס שנחסכים) אין לי שום דבר נגד ארגונים אלטרנטיביים של מטסים דומים ונגד האנשים שמארגנים אותם (נהפוך הוא - אני מכבד את השקעת הזמן למען התעופה ללא שום תמורה), אך אין שום הצדקה למגמה של "לרדת" על האגודה על כל דבר, בעיקר על סכום פעוט של כ 120 ש"ח למשתתף שמביא לחיסכון של קרוב ל 700$ למטוס. אם מישהו סבור שזה עדיין לא מוצדק - לי אין כבר תשובות לתת...