מחיר משלוח מופקע לארץ

מחיר משלוח מופקע לארץ

שנה טובה לכולם האם זה יהיה נכון לשאול מוכר מסוים מדוע מחיר המשלוח לארץ כל כך יקר ? המוצר שהוא מוכר ממש קורץ לי,אבל מחיר המשלוח הוא 45 דולר. מוצרים דומים נשלחים לארץ בדרך כלל ברבע מחיר.
 

NY STEEL

New member
ככה

הרבה מוכרים מנסים לעשות רווח על המשלוח, זו כנראה הסיבה. אתה יכול לשאול את המוכר, או לקנות ממישהו אחר. קח בחשבון, שכשאתה קונה משהו מעל 50 דולר אתה חייב במכס, וזה כולל גם את מחיר המשלוח!
 

itaym02

New member
מה איכפת לך מחיר המשלוח? אתה צריך להביט על הק

הקנייה כסכום אחד. אתה צריך להבין שמוכר משלם פחות עמלות כאשר הוא מעביר את רוב הסכום ההתחלתי של המכירה לסעיף המשלוח. מצד שני, הרבה אמריקאים לא חושבים כך, ולאחר שהורדתי בצורה דראסטית את מחיר המשלוח והעלתי את מחיר המוצר, מחרתי הרבה יותר, הלקוח שילם יותר מאשר אילו היה ההפך. איביי הרויחו יותר, ורק אני נשארתי עם אותו כסף...לך תבין, אמריקקים.
 
מחיר המשלוח חשוב לי

במקרה זה בגלל שהוא מופקע ,ומייקר מאוד את המוצר שעליו אני זומם. מוצר כזה נמכר בסביבות 20-25 דולר כשמשלוח סביר נע סביב 10 דולר. הבחור הזה מתחיל את המכירה ב-10 דולר והמשלוח 45 דולר. עכשיו אתה מבין למה חשוב לי המשלוח?
 

itaym02

New member
המתמטיקה שלך שגוייה כקונה. מה שחשוב לך

זה רק הצרוף של שתיהם. אין לך מה להביט על כל סעיף בנפרד, מלבד במקרה שאתה קונה מספר מוצרים מאותו מוכר. מבחינתך, אם יהיה לך יותר קל להביט על זה ככה, המוכר התחיל את המכירה ב35$ ומשלוח 10$ .
 

VC820

New member
ברור שהצירוף של שניהם חשוב

אני תמיד מסתכל על השילוב של שניהם. במקרה הזה עלות המשלוח מאוד גבוהה,כך שכל העיסקה כולה לא משתלמת.
 
למעלה