מחכה לכם סקר חדש!!!! אז בואו לענות!

  • פותח הנושא mia01
  • פורסם בתאריך

כיסוף

New member
לא הצבעתי עדיין

כי השאלות מכשילות. אבל אני עומדת בלי שום אלמונימיות מאחורי הדברים שלי בנושא.
 

רֵעוּת

New member
יופי של סקר, אבל חסר לי סעיף

-**************************************************************************************(את זה יאללה מוסרת) כל בע"ח שלי מעוקרים ומסורסים חלקם המליטו בעבר. או פשוט: כל בע"ח שלי מעוקרים ומסורסים. צביקה
בתול ומסורס. יאללה
מעוקרת, אמא לרביעיית גורות מעוקרות.
 

שוגי21

New member
באיזה גיל

מומלץ לחסן והאם יש מקום שבו אפשר לעשות זאת בזול ואצל מישהו מומחה. תודה
 

רֵעוּת

New member
לחסן?

כמעט מיד, כשמוצאים/מקבלים/קונים כלב פנים לוטרינר שיבדוק איתו אחרי שבוע באים לביקורת אם הוא לא התחיל לפתח איזו מחלה במהלך השבוע הזה מתחילים בסידרת חיסונים (תלוי בגיל הכלב ובוטרינר). או שהתכוונת לעיקור/סרוס. מומלץ לפני גיל חצי שנה, יש וטרינרים שימליצו לעקר בגיל חודשיים שלושה ארבעה, יש שיחכו עד גיל חצי שנה, אני מניחה שזה תלוי בטכניקה של הוטרינר. סירוס, לפי מה שהבנתי מומלץ רק אחרי שהכלב מתחיל להרים רגל בהשתנה, לא יודעת אם יש גם ישות אחרות. בעקרון רוב הוטרינרים שעובדים עם עמותות מיומנים מאוד בניתוח, מצד שני מדובר בניתוח שיגרתי אז רוב הוטרינרים בכלל מיומנים בו. אבל, לפעמים, בעיקר כשהכלב/ה בוגר עדיף להוציא קצת יותר כסף כדי לממן בדיקות יותר יסודיות לפני הניתוח כדי לממן הרדמה בגז שהיא יותר בטוחה וכדי לנתח במקום שיש בו יותר ציוד לניטור.
 

mm8

New member
למי שלא הבין איפה הסקר.. אז הוא נמצ

א... בשורה העליונה איפה שרשום: גלריות, מאמרים,סקרים,שאלות נפוצות, פורום...!.. וכו'.. מקווה שהבנתם..
 
אני חושב שהסקר לא יציג תמונת מצב

כל השאלות הן על כלב או כלבה אחת. הרבה אנשים במושבים ובאזורים לא עירוניים מגדלים כמה כלבים. אני לא מכיר בעלי כלבים במושב שלנו עם כלב אחד. ראיתי בערים הרבה אנשים עם כמה כלבים. הסקר מניח שההמלטות הן תוצאה של תכנון הבעלים וכתוב באפשרות היחידה שמתנגדים לעיקור "בכוונתי להרביעם לגורים". dansing כתבה שהיא לא מסרסת כי היא לא רוצה לשנות את אופי הכלב. יש בעלים שחושבים אותו דבר על עיקור. הם לא מתכננים להרביע את הכלבות אבל לא שומרים עליהן. כשהכלבות בהריון הן ממליטות והם מחזיקים חלק מהגורים ומוסרים חלק מהגורים. חסרות האפשרויות כמה פעמים הכלבות המליטו בעבר וכמה פעמים הגורות שנולדו המליטו בעבר ואם הן עוקרו אחרי המלטה אחת או יותר. חסרה האפשרות של "לא החלטתי ובינתיים הכלבים לא מעוקרים ומסורסים".
 

רעות 85

New member
יש לי קצת בעיה עם הסעיף הראשון

"כל בעלי החיים שלך מעוקרים מסורסים" שוקו כמובן עבר סירוס ברגע שהגיע, אבל האם אפשרי לסרס עכבר..?? בתמונה משוש חיי מס' 2 (אחרי שוקו)- אורן.
 
רעותי זו תמונה לפוסטר ../images/Emo13.gif

תמונה מדהימה. אני שומרת אותה כרקע בשולחן העבודה שלי במחשב.
 

רעות 85

New member
..לא, לא...

אני עוד עלולה לפוצץ את הפורום בתמונות שלהם ואני לא אצליח להפסיק.. וכאן זה בטח לא השרשור המתאים
 
למעלה