מחלצים את הפקק...
"משרד התחבורה החליט לממן פרוייקטים תחבורתיים שאי-ביצועם מעקב מימוש ותכנון בניה בהיקפים גדולים".
העניין שלא רק פרוייקטים תחבורתיים מעכבים מימוש וקידום. גורמי עיכוב נוספים הם למשל: פתרונות קצה לביוב, ניקוי וטיהור קרקע, בעיות מיסוי ואגרות (למשל בפרוייקטי פינוי-בינוי).
כל הבעיה נובעת מעודף הביזור ומעבודה נוסח "קופה סגורה" - כל משרד ותקציבו הפרטי. הפתרון חייב להיות ריכוז כל נושאי הבניה תחת אותה קופה-תקציבית! (לפחות בתחום בניה למגורים, או - לפחות ב"פרוייקטים מועדפים").
ואגב, ברשימה המופיעה בכתבה נשמט מחלף כביש 70 (ואדי מילק), בכניסה לפראדיס, שהשלמתו מאפשר שיווק של יותר מ-1000 יח"ד במזרח פרדיס.
"משרד התחבורה החליט לממן פרוייקטים תחבורתיים שאי-ביצועם מעקב מימוש ותכנון בניה בהיקפים גדולים".
העניין שלא רק פרוייקטים תחבורתיים מעכבים מימוש וקידום. גורמי עיכוב נוספים הם למשל: פתרונות קצה לביוב, ניקוי וטיהור קרקע, בעיות מיסוי ואגרות (למשל בפרוייקטי פינוי-בינוי).
כל הבעיה נובעת מעודף הביזור ומעבודה נוסח "קופה סגורה" - כל משרד ותקציבו הפרטי. הפתרון חייב להיות ריכוז כל נושאי הבניה תחת אותה קופה-תקציבית! (לפחות בתחום בניה למגורים, או - לפחות ב"פרוייקטים מועדפים").
ואגב, ברשימה המופיעה בכתבה נשמט מחלף כביש 70 (ואדי מילק), בכניסה לפראדיס, שהשלמתו מאפשר שיווק של יותר מ-1000 יח"ד במזרח פרדיס.