מחפשים מתנה לבת 16? כך תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה

תוכן-מקודם

Member
מנהל
pexels-pixabay-17796 (2).jpg
קרדיט תמונות: pexels

אז בישראל פחות חוגגים מסיבות "סוויט סיקסטין" אבל, גיל 16 הוא עדיין גיל מיוחד עבור נערה – וגיל שכזה דורש מתנה מושקעת ואיכותית. בכדי לבצע את הבחירה הנכונה יש לקחת בחשבון את תחומי העניין, התחביבים והאישיות שלה בעת ביצוע הבחירה. הנה כמה רעיונות למתנות שיכולים להוות כבחירה הנכונה:

גאדג'טים מיוחדים​

הנוער של היום אוהב גאדג'טים. כמובן, שכדאי לערוך היכרות מקדימה עם כמה שיותר חידושים ולבצע את הבחירה הנכונה.
כך יוצא שכל נערה בת 16 תשמח לקבל בין היתר: אביזרים לסמארטפון, אוזניות אלחוטיות משוכללות וכיוצא בזה..
כמובן, שניתן למצוא גאדג'טים בטווח רחב של עלויות וההמלצה היא כמובן להתמקד בגאדג'טים אשר יתאימו לתקציב שלכם.

אופנה ואקססוריז​

רוב הנערות חובבות בגדים, מקפידות להתעדכן באופנה וכמובן, גם להשלים את הופעת הלבוש שלהן עם אקססוריז מסוגים שונים.
כך שבין המתנות שיכולות לשמח נערה בת 16: בגדים אופנתיים, חולצות טי שירט או אביזרים אופנתיים כמו צעיפים, כובעים או תכשיטים. סניקרס מגניב של מותג פופולרי יכול להיות להיט. תיקי גב מעוצב ופונקציונלי לבית הספר או לטיולים.

מתנות מתחום התחביבים ותחומי העניין​

אם מדובר בנערה עם תחביבים מסוימים או תחומי עניין שאתן מכירים להלן מספר מתנות אופציונאליות שתוכלו להביא כמו: חומרי אמנות באיכות גבוהה לנערות שהינן אומניות מתחילו כגון ספרי סקיצות, צבעים או טושים. כלי נגינה או אביזרים לכלי הנגינה. ציוד ספורט וכיוצא בזה..

מוצרי קוסמטיקה ואיפור​

רוב הנערות בנות ה-16 שמות דגש משמעותי על נושא הטיפוח. כחלק מכך מתנות כמו: בשמים עדינים המותאמים לעור הנערות, מוצרי איפור, קרמים (מותאמי גיל) וכיוצא בזה, יכולות להוות כמתנה האופטימאלית עבור נערה ממוצעת אשר חוגגת את יום הולדתה ה-16.

כרטיסים להופעות מוזיקה או לאירועים​

כל בת 16 תשמח לקבל כרטיסים אשר יאפשרו לה לראות את הלהקה, קבוצת הספורט או אירוע שמעניין אותן.
אפשרויות נוספות היא לתת כרטיסים לפארקי שעשועים, כרטיסים לפסטיבלים, כרטיסים לסרטים והצגות וכיוצא בזה – הכול בהתאם להעדפות האישיות של אותה הנערה.

מתנות מותאמות אישית​

אם אתם מחפשים מתנה עם ערך רגשי או כזאת אשר מעבירה מסר אישי, אין כל ספק כי מתנות מותאמות אישית יהוו כבחירה הנכונה.
בין אותן המתנות: תכשיטים מותאמים אישית - שרשראות, צמידים או טבעות בהתאמה אישית עם שמם או ראשי התיבות שלהם. אמנות או מתנות צילום מותאמות אישית - יצירת אמנות מותאמת אישית או אלבום תמונות מלא בזיכרונות משותפים (אם מדובר במתנה לחברה טובה). כמובן, שככל שתגלו יותר יצירתיות כך יתאפשר לכם להעניק מתנות מיוחדות יותר.

כרטיסי מתנה ושוברים​

אם אינכם בטוחים לגבי ההעדפות של אותה הנערה או לא יודעים מה לביא לה, כרטיס מתנה לחנות הבגדים האהובה עליה, לחנות הטכנולוגיה או שובר לחנות אינטרנטית יכולה להיות אפשרות שכל נערה תשמח לקבל. כמובן, שהאפשרות הזאת נותנת לה את זכות הבחירה לבחור במתנה אשר תענה על דרישותיה, צרכיה וטעמה בצורה האופטימאלית.

לסיכום, יש לא מעט מתנות שיכולות להוות כבחירה אופטימאלית לנערה בת 16. ההמלצה היא כמובן, לחשוב על הנערה המסוימת עבורה המתנה מיועדת, להבין מהם תחומי העניין שלה, התחביבים שלה וכיוצא בזה ובסופו של דבר להעניק לה מתנה אשר תשמש אותה ותשמח אותה. כמובן, אם אתם לא יודעים מה לתת לה, תמיד תוכלו לבדוק מולה או מול בני המשפחה שלה מה היא רוצה או צריכה – ולהעניק לה את אותה המתנה.
 
למעלה