מחפשת משפחה "מאמצת"...

חלי אור

New member
מחפשת משפחה "מאמצת"...

שלום לכל באי הפורום, אני מגששת אחר עבודה בארה"ב או קנדה .חוקית(אנא אל תקטלו אותי) בעיקר בתחום עבודה עם ילדים-או כאופר אני בחורה בת 24..אחרית ומסורה, חרוצה ואין לי שטיקלע'ד של אגו בעלת מוסר גבוה ויחסי אנוש טובים. אני כיום בתהליכי חיפוש משפחה עם חברה בארץ הנקראת א.א שילוב + אופר אין אמריקה אך אני מאמינה שלדעת על משפעה בדרך ישירה או מפה לאוזן הרבה יותר קל יש לי נסיון רב עם ילדים,למדתי חינוך מיוחד לפני כשנתיים ועזבתי (הסיבות מוסברות בשיחות יותר אינטימיות ) ,יצא לי ללמד בבתי ספר בכל מיני שכבות גיל וכן לטפל גם בתינוקות (+עבודה בגן מעון כחודשיים)ולמרות שעזבתי את הלימודים אני מתעתדת להמשיך בכיוון הילדים. אני מאוד מעוניינת להגיע למקום חדש ולפתוח את העניים ,אני מאמינה שיצא מזה רק טוב-גם למשפחה וגם לי אם אוכל לבקש מכם את תשומת הלב,למקרה שאתם שומעים ,יודעים על משפחה שמחפשת אופר אנא צרו עמי קשר . לא התכוונתי למסחר את עצמי כל כך אבל אני מקווה למצוא מקור מהימן ולא חלום ורוד שפקיד בחברת תיווך שכזו מוכר. בתודה מראש על תשומת הלב,ומקווה לתגובותיכם, חלי
 

EB2

New member
לחלי

כדי לעבוד חוקית בקנדה המשפחה שמעונינת להעסיק אופר או ביביסיטר צריכה לבקש עבורך רשיון עבודה זמני ולבטח אותך באם קורה לך תאונה. כנסי לאתר זה ותראי שם רשימה של אופר מכל העולם. שימי את שמך וקצת ספרי על עצמך ויתכן שמישהו ירצה להעסיקך http://www.mybabysitter.com/ נכון שאת ישראלית ויש לך נסיון עם ילדים אבל ברגע שאת מגיעה למקום חדש אנשים לא כל כך ממהרים להעסיק מישהו שאין עליו מידע. בדרך כלל רוצים לקבל המלצות שעבדת עם ילדים אחרים.
 
אנחנו נחפש בשבילך.

מדי פעם שואלים, ויש מודעות בעיתונים המקומיים, בסופרים, ובמקומות כאלה. גם אני חושב שעדיף למצוא משפחה ישירות, ולא לממן איזה סרסור. תני מייל, ותמשיכי לבקר בפורום, וכשיהיה משהו נודיע לך. בהצלחה.
 
אני מבטיח, אשתי מקיימת.

הנה מה שהיא מצאה בעיתון של היום: 1. אמא ל3 ילדים, 4,6,8 המצפה לילד נוסף (הלו, זה קנדה?) מחפשת מטפלת שתגור אצלה. 905-726-3771 2. מטפלת עם או בלי לינה דרושה לתינוק שרק נולד, באזור ריצ'מונד היל. 905-737-8255 . במידה ויהיו עוד, נשלח.
 
העיתון מלא בכאלה אז מה?

עדיין בלי אישור עבודה חוקי אסור לה לעבוד בקנדה. אף אחד שפוי לא יקח הביתה עובדת לא חוקית בלי ניירות ובכלל.. איפה דודו יש כאן עברה על חוקים בהודעה הזו.
 
למה לקרוא לדודו?

ישר תזמיני משטרה. ככה זה. כששמנים ושבעים, שוכחים מאיפה באנו.
 
אתה אחרי ארוחת ערב?

מרגיש שבע? ותוקפני במיוחד? אלקאזלצר וכוס מים וזה ירד התכוונתי למספרי הטלפון . ואם אנחנו כבר מדברים, למה לתלות בנערה תקווה? כמו שאמרתי. ואני חוזרת ואומרת. גם כדי להיות מסוגלת לענות על מודעה כזו בעיתון, היא צריכה סטטוס כל שהוא. והרי בדבריה היא התכוונה שהיא מחפשת עבודה חוקית. אז . קודם מסדרים את החוקיות ואחר כך משיבים למודעות. ככה זה הולך. בתור משפחה שסיפסדה וספינסרה בעבר אופר מישראל, לא הרבה שמחים לעבור את העניין . יותר פשוט לקחת מישהי שכבר יש לה אישור עבודה.
 

אבא גאה

New member
ולא יכול להיות שהנערה

תרים טלפון והמשפחה תגיש בקשה חוקית? מה הקטע? את מההגירה?
 
ממש לא. כי זה לא פשוט כל כך

כפי שכתבתי היינו בסרט הזה. לא עובד בשיחת טלפון. מי יתן לנערה את הקרדיט בטלפון. למה שמשפחה תתאמץ תשקיע ותתחייב לגבי מישהי שלא מכירים. אני בטוחה שלנערה מגיע יותר טוב מזה. תחשוב מה היית אתה עושה.
 

EB2

New member
לדוד גילי

למה אתה מטעה את הבחורה הזאת וכותב שטויות. על איזה סרסור אתה מדבר? ממש לא מתאים לך להתבטא בצורה כזאת.(דרך אגב זו הפרנסה של הסרסורים שמביאים עוזרות ומטפלות לקנדה) עדיף שהיא תבקש מהקנדים רשיון חוקי ואז יהיה לה שקט נפשי וכן המעבידים לא ינצלו אותה לרעה ויתנו לה משכורת נמוכה מהמקובל בשוק. חוץ מזה תמיד עלולים להיות אנשים רעים שיכולים להלשין עדיף ללכת בדרך הישרה ולא עם קומבינות זה לא משתלם. דרך אגב אני רוצה לדעת ממך בכנות אם היית לוקח מטפלת לילדיך מבלי לקבל עליה המלצה מי היא ? לידיעתך בארצות הברית לפני מספר שנים מצאו כמה מטפלות שהמשפחה קיבלה המלצה עליהם ובסופו של דבר הם נאשמו בהתעללות בילדים. מאז כל משפחה מכניסה הביתה מצלמות נסתרות כדי להיות בטוחים שהם לא מרביצים לילדים שלהם. חוץ מזה הבחורה כתבה בהודעתה שהיא רוצה לעבוד באופן חוקי.
 
למה חוסר רגישות?!

אני עושה פה מעשה של חסד של אמת! למיטב ידיעתי הן לא יהודיות, זה לא שאני קרוב אצל עצמי! [אם לא הבנת, וחבל, אני בא להביע את ההסתייגות שלי מהצורה של הזעזוע התמוה על זה שאנשים קרובים אצל עצמם. כל הפוליטיקלי-קורקט הזה דוחה אותי. באפריקה יש מליונים שמתים מאידס, נשים ברחבי העולם הערבי נפרדות מהדגדגן שלהן בגיל צעיר, מאות ילדים בני לאוס נמכרים כל שנה לעבדות בשביל שתוכלי לקנות נעלי נייק בזול, אלפי ילדות קמבודיות נמכרות לשעשע תיירים אירופיים מטוגנים ומדושנים בבתי הזונות של תאילנד ובכל זאת העולם החופשי בוחר להזדעדע מסבלם של עשרות אלפים רק כשבמקרה יש גם פרצופים לבנים בין הסובלים. אכן, יותר נוח להזדעזע מאסון טבע מאשר להכיר באחריות של פדופילים קנדים (בין היתר) לעסקי המין של תאילנד ובאחריות לכך שאפריקאי חולה איידס ממוצע מנוע מלהשתמש בקוקטייל תרופות נגד איידס ליום אחד גם במשכורת אפריקאית של שנה. עמים באפריקה רוצחים אחד את השני כתוצאה של אטימות של הבלגים בקונגו, רואנדה ובורונדי, של הגרמנים בנמיביה, של הפורטוגזים במוזמביק ושל צרפתים בכל מקום תחת השמש. ויטנאמים, אלג'ירים ובני האיטי נדונים לסבל של דורות בגלל שגיונות צרפתיים ולא אמרתי מילה עדיין על שרידי התופת שזרעו האנגלים מים עד ים. אבל מאלה לא רצוי להזדעזע. זעזוע כזה עלול לגרור הכרה באחריות ואולי אפילו (השם ירחם) פיצוי ושיקום. וזה כבר לא מתיישב עם השאיפה להקיף את עצמנו בנייק זולים וביהלומים שווים לכל כיס (גם אם אנשים עניים עד כדי ניוול רוצחים נפש איש את אחיו במערב אפריקה בשביל לספק אותם). אז בבקשה לא להטיף. אני מסרב להתרגש משלוש דקות הדומייה שאזרחי אירופה עומדים להקדיש לנפגעי השיטפון טרם יתקדש הסילבסטר ובוודאי לא מהורדת הדגל הגרמני לחצי התורןץ כן, כל קנדי תרם 1.2 דולר בממוצע. יפה מאוד. אבל זה מחיר זעום בשביל להבטיח אספקה סדירה של עבדים למפעלי הנעליים. בטח שזה יותר מעליית מחירי הנעליים הצפוייה במקרה של עיכוב באספקת העבדים.]
 

sweet pita

New member
לא ממש רציתי להכנס לדיון הזה

אבל אני חייבת להסכים איתך בכל מה שכתבתם למעלה. יש לי בעיה מאוד גדולה עם "יעדי הנופש" המדוברים : תעשיית המין והפדופיליה פורחת במדינות האלה : פוקאט היא כבר שנים יעד לפדודפלים ולא רק שהעולם שותק אלה גם הממשלה שלהם לא עושה כלום : באופן כללי לי יש בעיה עם אנשים שבוחרים כמקום נופש מקום שיותר מחמישים אחוז מיעדי הבילוי שלו בלילה הם מעדוני מין ופדופיליה : אז בואו נעצור רגע ונחשוב : הצע וביקוש נכון? אז אני בעקרון לא נופשת "ביעדי תיירות" כאלו כמו שלמצרים אני לא נכנסת בגלל הייחס שלהם לאסירים והומוסקסואלים , שלא לדבר על היחס לנשים. אז אם כל הכבוד לכסף ולדקות הדומיה אולי כדי להסתכל במראה ולראות איך החברה המערבית באמת מתייחסת לחלקים האלה של העולם ותרומתה לחיי היום יום שם ולא רק בזמן אסון טבע.
 
אני אגיד לך למה ובקיצור

א. כי ניצלת את השרשור בצורה לא נעימה, והרי היה שרשור על האסון אז למה לעשות זאת בשרשור של בחורה שמבקשת עזרה? ב. כי גם אם הדברים שאתה אומר הם נכונים וחלקם הגדול באמת מקובל עלי, למה לומר אותם או בעצם להשתמש בתמונות הפרובקטיביות משהו כשאפשר היה לומר את זה בדרך שבה הכותרת לא תפגע באנשים שבאמת ובתמים איבדו את יקיריהם. ותתפלא יש עוד אנשים שנוסעים לחופים גם באסיה על מנת לעסוק בספורט מים. זה מה שהטריד אותי. אמרתי הוצאתי את זה יאללה זה הויכוח האחרון שלי לשנה זו. שנה טובה
 
למעלה