מחפשת עבודה זמנית ונתקלת בקשיים

מחפשת עבודה זמנית ונתקלת בקשיים

שלום לחברי הפורום,

אני לא יודעת אם זה המקום הנכון, אבל מנסה:
אני כרגע בתקופת "בין עבודות". בעבר כשהייתי בתקופה כזאת עבדתי בעבודות זמניות דרך חברות כ"א - הייתי רשומה ב-3 חברות שונות שהציפו אותי בהצעות, עד שמצאתי עבודה קבועה. מאז עברו שנתיים ונראה שדברים השתנו - מעבר לכך שבחלק מהמקומות הרגשתי שלא מבינים מה אני רוצה מהם, הציעו לי במקרה הטוב עבודות שדורשות התחייבות לחצי שנה בתור התחלה, וכששאלתי על אפשרויות כמו אלו שהכרתי, כמו להחליף מזכירה לטווח קצר יותר או אפילו לחופשת לידה "רגילה" של 3 חודשים, היה נראה שלא הבינו למה אני מתכוונת.

אני תוהה למי עוד אני יכולה לפנות ואיפה עוד אני יכולה לחפש.
 
עבודות זמניות בין עבודות...

וכשאני מחפשת אצלנו ביתרון אנושי עובד/ת ל "החלפה לחל"ד" אני אף פעם לא מצליחה למצוא מישהי/מישהו שיסכים לעבודה זמנית... חחחחחח
אז כנראה שגם אני וגם את לא יודעות איך לחבר בין הדרישה לעובדים זמניים לבין החברות שמחפשות עובדים זמניים. ויש כאלו. כששואלים אותנו ביתרון אנושי על עובדים זמניים - אנחנו בד"כ מסרבים בנימוס לקבל את המשרה... אנחנו כבר יודעים שזה חסר סיכוי.
יכל להיות שעבודות כאלו מוצאים דרך קשרים.. שמועות... אבל יש גם מודעות בדרושים - חלק ממש תחת הכותרת "עבודה זמנית" "משרה זמנית" "עובדת מחליפה" "החלפה לחל"ד"... ראיתי ממש מעט מודעות כאלו - אבל יש..
תריצי בפייסבוק - תצעי את עצמך למשרות זמניות כעובדת מחליפה
 
תודה על תשובתך

כמו שכתבתי, בעבר כשהייתי בתקופת בין עבודות הגעתי לעבודות זמניות דרך חברות כ"א, כשהיו כל כך הרבה הצעות שרק נדרשתי לבחור ביניהן - מהניסיון שלי לעבודות כאלו לא מגיעים דרך קשרים או שמועות, אלא אם מדובר בדברים מאוד ממוקדים וזה יותר נכון מניסיוני לעבודות קבועות. גם אני ראיתי מודעות פה ושם ופניתי דרך האתרים ולא חזרו אלי - או שנבהלו מהקו"ח שלי או שלא חזרו אלי מסיבות אחרות

&nbsp
להריץ בפייסבוק נראה לי יותר כמו מתכון לפאדיחות מאשר דרך למצוא עבודה, אם כבר מישהו מחבריי בפייסבוק היה מקושר לתחום הייתי מנסה למצוא ככה עבודה קבועה, אבל זמניות זה תחום אחר לפי מה שאני מכירה.
&nbsp
שוב תודה על התשובה!
 
פייסבוק ככלי לחיפוש עבודה

היי,
את לא צודקת בעניין הפייסבוק. תנסי.
היום כל חברה מכובדת יש לה "דף פייסבוק" גם לנו ביתרון אנושי יש דף פייסבוק ואנחנו מפרסמים משרות בפייסבוק שלנו וגם מקבלים קורות חיים/מועמדים מהפרסומים האלו - לא פחות מאשר מפרסומים באתרי "דרושים".
הפרסום/שיתוף בפייסבוק מתגלגל ומתגלגל ויש לזה תוצאות .
היום פייסבוק זה ה"קשרים" החדש !!!!
 
נראה שהדבר שהשתנה מהעבר זה שאת פחות סגור על עצמך

ומה את רוצה. יש שפע של עבודות כאלו עדיין, רק לבחור. כנראה שנהיית בררנית יותר.
ואם הקו"ח שלך מאיים על תפקיד קטן כזה אז בתחילת השיחה לשים את זה על השולחן.
 
איפה יש שפע של עבודות כאלו?

אני מאוד אשמח אם תפנה אותי, כי אני לא נתקלתי בשפע של עבודות כאלו, כתבתי את זה בצורה מאוד ברורה.
&nbsp
&nbsp
 
עבודות זמניות...

קודם כל בפייסבוק... הפייסבוק זה "הקשרים" החדש... אבל את מתנגדת לשיטה הזו ,
כבר אמרת לי.
אז את צריכה לנסות חברות "כח אדם" - מנפאוור, חבר, תגבור... דנאל...
 
פניתי לחברות כ"א, כתבתי את זה בהודעה הפותחת

ושיתפתי גם שבמקרה הטוב הציעו לי עבודות שדורשות התחייבות לחצי שנה, ובחלק מהמקומות לא הבינו מה אני רוצה מהם. בשתי חברות אמרו שהוסיפו אותי למאגר ואני מקווה לטוב.
&nbsp
מפייסבוק לא יצא לי שום דבר מלבד פאדיחות, זה לא המקום לחפש עבודות זמניות, אם מישהו מהחברים שלי בפייסבוק היה בעל פוטנציאל לזה, הייתי פונה באופן אישי.
 
למעלה