כרטיס האשראי פותר 80% מהבעיה
מנסיון,כרטיס האשראי פותר את רוב הבעיה,אני למשל לא מקבל הזמנה ללא פרטים של כרטיס האשראי ,מספר,תוקף,שם בעל הכרטיס ,ומס' ת"ז, היו לי נסיונות של ביטולים ממש ביום ההגעה,הודעתי שאני מחייב את כרטיס האשראי,וברוב המקרים נמצאו לפתע פתרונות,האנשים הגיעו,במקרים אחרים הגעתי להסכמה על גובה הפיצוי,ובמקרים בודדים אחרים קבענו תאריך אחר להגעה,אבל אין ספק שצריך למצוא פיתרון לבעיה הזאת מבחינת החוק,כיום יש חוק והוא עונה בעיקר לצרכים של בתי מלון והזמנת חבילות לחו"ל,