מחפש המלצה לתוכנת CRM

ניוו

New member
מחפש המלצה לתוכנת CRM

אני מוסיקאי ועוסק בשלב זה בעיקר במופעים ובלקוחות שבאים להקליט אצלי באולפן.
אני מחפש תוכנה שתעזור לי לשמור פרטים בתהליך השיווק של 2 אלה-
לקוחות מתנדנדים
לקוחות שביקשו תזכורת לאירוע קרוב באיזורם
לקוחות שהתעניינו
כאלה שלא הצלחתי לתפוס עדיין
וכו וכו

בעיקר שתשמור לי פרטים על לקוחות ותיתן לי תזכורות למי צריך לחזור מתי וכו
 

paretomc

New member
ממליץ לך בחום על pipedrive.com

מערכת מאוד פשוטה לתפעול, מציבה על המסך בצורה ברורה את כל מה שפתוח לפי שלבים, עוזרת לארגן את החומר וכמובן מכילה מערכת תזכורות ורישום התקשרויות קודמות
 
אני מאוד אוהבת את PipeDrive וממליצה לנסות

למי שאנגלית זו אופציה בשבילו.
גם המחיר נוח.
 
איך לבחור מערכת CRM

קודם כל כל הכבוד על המחשבה.
הכנסת מערכת CRM יעילה בדרך כלל משפרת מאוד את ההתנהלות מול הלקוחות, בתנאי שיש נוהלי עבודה מסודרים ותהליכים מסודרים אחרת אפשר פשוט לרשום את כל הנתונים באקסל.
מערכת כזו מאוד עוזרת גם כשמכניסים מישהו נוסף לעסק והמערכת מאפשרת לשני אנשים לעבוד על מאגר הלקוחות.
חלק מהמערכות מגיעות עם ממשק של הפקת חשבוניות.
וחלק מגיעות עם ממשק למערכת דיוור שעושה את החיים הרבה יותר קלים.
בדרך כלל מכניסים מערכת כזו לעסק כשמתחילים להרגיש שלידים הולכים לאיבוד.
מרבית המערכות מאפשרות תקופת התנסות שזה נחמד ויעיל ומאפשר להתנסות.
חלק מהמערכות דוברות עברית וחלק לא.
המחיר גם הוא פונקציה, ביחוד כשאתה מתחיל להיכנס לריבוי משתמשים.
PipeDrive מאוד נוחה ואינטואיטיבית. לי נוח להגדיר בה תהליכים ולהעביר משימות ממקום למקום. (אני מקווה שכבר נכנסת לנסות)
בין הישראליות שבחנתי יש גם את את ZebraCRM
וגם את FronTASK
שווה לנסות ולראות מה מתאים לך.
 
מזמינה את גיא מזברה לתת לנו סקירה איך לבחור מערכת CRM

גיא - מוזמן להיכנס ולכתוב לנו כמה מילים על איך לבחור מערכת CRM ואיך להתאים אותה לעסק.
 

zebraCRM1

New member
בחירת מערכת CRM

שלום,
כיום ישנם המון מערכות CRM.
קודם כל עלינו לדעת מהן הדרישות שלנו כעסק ממערכת מסוג זה.

* האם אנחנו רוצים מערכת לוקאלית אשר מותקנת על המחשב או מערכת WEB אשר ניתן להיכנס אליה מכל מקום

* כולל הפקת מסמכים חשבונאים או לא (הצעות מחיר, חשבוניות, קבלות).
לא כל המערכות יודעות לתת את כל האפשרויות.

דבר חשוב הוא גמישות המערכת, כלומר היכולת של המשתמש להוסיף/לשנות נתונים בכרטיסיות הלקוחות (לדוגמה: הוספת שדה "צבע עיניים") תוך כדי עבודה.
דבר נוסף הוא יכולת המערכת לקבל/לייצא נתונים באמצעות קובץ אקסל או API (לדוגמה: דף נחיתה, דף צור קשר).

דבר נוסף, אין לקחת החלטה לבחירת מערכת CRM כזו או אחרת ע"פ העלות החודשית. הבדלי המחיר נובעים בעיקר מערך מוסף אשר מגיע למערכת.
לכן דבר ראשון לראות שהמערכת נותנת לכם את המענה המלא לצרכים שלכם ולא מענה חלקי.
בסופו של דבר מערכות CRM נועדו ע"מ לשפר את העסק ולהגדילו, אם מבחינת מכירות או מבחינת שירותיות וכמובן מעקב שותף על כל הנעשה בעסק.
שכן, ידע = כוח.

צירפתי לכם לינק ע"מ שתוכלו להתנסות במערכת ה CRM שלנו.
לחץ כאן
 
למעלה