מחפש המלצה על מלון נוח בדבלין

eytcor

New member
מחפש המלצה על מלון נוח בדבלין

אני ואשתי נוסעים לעשרה ימים לטיול שרובו במערב אירלנד בחודש הבא. שלושה ימים אחרונים נבלה בדבלין. מחפש המלצה למלון נעים ולא יקר שקרוב כל האפשר למרכז העיר (או קרוב לתחבורה ציבורית שתוביל אותנו במהירות למרכז העיר). תודה לעוזרים.
 

eytcor

New member
תודה על ההמלצה....

חשבתי על מחירים "טיפה" יותר נמוכים. במחיר של כמעט 200 אירו ללילה יש היצע מאד גדול והסיכוי ליפול על מקום רע מאד נמוך. מחפש המלצות על מלונות טובים במחיר של 100 אירו ומטה (אם יש בכלל דבר כזה במרכז דבלין).
 

jonbaum

New member
בחיי שלא ידעתי שכל כך יקר שם

בדקת מחירים באתר של המלון עצמו? לפעמים יש מחירים יותר זולים דרך אתרים שמתמחים בהזמנות למלונות. גם על המלון הזה שמעתי דברים טובים: www.ripleycourt.com
 

eytcor

New member
משהו מאד מוזר עם המלון השני שהצעת.....

המחיר לשהות בתחילת ספטמבר הרבה יותר נמוכה באמצע. 90 אירו ללילה בתחילת ספטמבר לעומת 155 ב-20 בספטמבר (לחדר זוגי). לי זה נשמע מוזר אז הרמתי טלפון למלון ולא נראה לי שהפקידה בקבלה ידעה את התשובה כי היא מלמלה לי משהו לא ברור. מישהו יכול להסביר לי על סמך הכרות עם אירלנד?
 

jonbaum

New member
אולי

זה ההבדל בין יום באמצע השבוע לבין יום בסופשבוע. בסופשבוע יותר יקר בדרך כלל.
 

אילילי

New member
יש עדיפות מבחינת מיקום?

בתקופה שבה נהיה בדבלין ההפרש במחיר בין המלונות ריפלי קורט וקסידי הוא זניח. האם יש עדיפות לאחד מהם מבחינת מיקום ומבחינת רמה בכלל? ב tripadvisor שניהם מדורגים מאוד קרוב אחד לשני עם עדיפות קלה לריפלי.
 

jonbaum

New member
מבחינת מיקום

אני הייתי מעדיף את קאסידי. מבחינת המלונות עצמם, אין לי שמץ של מושג. אולי כדאי שתעלה שאלה בפורום אירופה של למטייל. אני זוכר שדיברו שם על שני המלונות האלה.
 

נועה P

New member
Hotel St. George

ברח' Parnell אמנם 3* אבל נעים ונקי, כולל ארוחת בוקר וקרוב להכל
 
ממליץ לך על מלון בלומס בלב הטמפל בר מקווה

שתשיג מקום ,המלון נחמד מאוד במחיר השוק של דבלין ,הוא נמצא בלב הקוצנזוס
יש פאב מעולה במלון וקרוב לכל מקום ,כולל לתחנת אוטובוס לשדה התעופה ולכל יעד .
 

eytcor

New member
מדובר על 340 יורו ליומים בסופשבוע....

שהם מחיר די ממוצע ואף למטה מזה במרכז דבלין (ממה שאני מצאתי בכל אופן), אבל המלון שהצעת הפתיע לטובה מבחינת מחירו (240 יורו ליומים בסוף שבוע).
 

jonbaum

New member
נסה גם את זה

לא הייתי בפנים, אבל הוא נראה מטופח מבחוץ. אולי יותר גסטהאוס ממלון, אבל בטח יותר זול מהמוריסון. ב-Tripadvisor יש ביקורות טובות.
 

eytcor

New member
בסוף סגרנו על Morrison

תודה בכל אופן לכל העונים ולכל נותני הטיפים.
 
למעלה