מחפש המלצות למוזיקת דאב ודאבספט איכותי...

TֱAֱMֱIֱR

New member
מחפש המלצות למוזיקת דאב ודאבספט איכותי...

שלום לכולם אני מחפש המלצות למוזיקת הדאב כגון האומנים ott למי שמכיר. ולמוזיקת הדאבסטפ שכרגע אין לי שום דוגמא לתת אבל אשמח לקבל. וגם קצת המלצות לראגיי יותר קצבי [אני יודע שיש לזה שם אחר אבל לא זוכר את השם] תודה רבה ושבת שלום תמיר.
 
דאבסטפ הוא סיגנון נפרד כמעט לגמרי מרגאיי...

על דאב לעומת זאת ניתנו אין ספור המלצות כאן בפורום. אתה יכול פשוט לרשום בחיפוש בפורום dub או דאב, ולראות את כל ההמלצות שניתנו כאן במשך השנים. ואנחנו עוסקים במוזיקה שמרוב מגוון בלתי אפשרי שימאס לך, אם תתחיל לחפור פנימה
watch out nuh הנה רק דוגמא לשרשור שאני מצאתי בנושא: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1396&MessageId=104431435 ברוך הבא לפורום בכל אופן!
 

TֱAֱMֱIֱR

New member
תודה רבה...!

אני עצמי מכין מוזיקה [טראנס על כל סוגיו] ולרוב אני מנסה לגעת בתחום דאב ודאבספט אבל אני קצת מוצא מולי קיר מכוון שאין לי המון חומר להאזין. מקווה שבעזרת ההמלצות אני יעשיר את הידע ואולי אשחרר קטע נחמד...
 

Carcass

New member
יס כמו ששיידי ראנקס ציין דאבסטפ לא קשור

בלשון המעטה הא.....אישית אני נמנע מכל קשר לז'אנר ההזוי הזה... בכל מקרה מבחינת דאב האלבום שישאר אצלי לעולמים בארכיון,גם היום כשאני לא שומע כבר את הדברים האלו זה: mad professor - evolution of dub,לדעתי זה אלבום חובה אצל כל חובב רגאי,בין אם הוא רק בדאנסוהל עדכני כמוני ולא ממש ברגאי ובין אם הוא פריק של פאונדיישן,פשוט אלבום הדאב הכי טוב ששמעתי מימי.
 
למעלה