מחפש מכנסי עור \דמוי עור

NothingSpecial

New member
בקולקציה האחרונה של זארה היו

הם עכשיו בסוף עונה, תנסה לראות אם אתה עדיין מצליח למצוא
 

Matsman

New member
מאיפה ה"עור" מגיע ?

'עור' הוא עור של בע"ח מתים, ליתר דיוק פרות בד"כ, שסבלו תופת ונרצחו באכזריות כדי שהאדם יוכל לנצל בחולניות את הגוף שלהן לצורך הזה. לא מגיע לאף אחד לעבור הרג וסבל נוראיים כאלה רק כדי שיהיה לבעל חיים אחר מכנס ללבוש. ובנוסף, יש כ"כ הרבה חומרים אחרים שנמכרים בכל חנות. אין שום סיבה להיות אלים כ"כ בשביל ללבוש מכנסיים. זה ממש לא שווה את זה. אז מאיפה מגיע העור הזה שמוכרים בחנויות ? התשובה פה
 

Matsman

New member
אבל זה לא אמור להיות ככה

אם אתה אדם מוסרי אתה לא אמור לומר "אין לי בעיה ללבוש דמוי עור", אלא לומר 'יש לי בעיה חמורה ללבוש עור שנקרע מגופם של אחרים שנרצחו בסבל עצום'. יש בחנויות שונות מעילים "דמויי עור" מסקאי ומוויניל, אבל איך שאני רואה את זה, אין בבגד כזה יותר מפוזה מצ'ואיסטית בגלל שהמעיל הופק תוך כדי פגיעה בבעלי חיים אחרים. יש כ"כ הרבה חומרים בלי פגיעה ובלי הפוזה הזאת של "אני גבר, אני הולך עם עור שבעל החיים נרצח כדי לתלוש אותו ממנו". הנה כמה דוגמאות טובות:) : http://veg.anonymous.org.il/artdress.html
 

pini6910

New member
או קיי

בוא נרגע מר בחור,אני מעדיף ללבוש דמוי מאשר את המקור,אני גם אוהב חיות ככה שאני די מסתייג מעור אמיתי,חוץ מזה אני רוצה מכנסיים ואני ולא ז'קטים ככה שאם תוכל לומר לי איפה אוכל למצוא אז נחסוך מאיתנו את הויכוח הזה.
 

Matsman

New member
אני שמח שאתה מבין את הכוונה

אבל תבין גם שאי אפשר להרגע, אי אפשר להרגע מהשואה שבעל החיים מסוג אדם עושה לבעלי החיים האחרים. http://www.anonymous.org.il/leather.htm אתה בתור אדם מוסרי אמור לדעת שאין שום מצב שבעולם שאתה תיקנה דבר כזה. בין אם תמצא דמוי עור ובין אם לא. כמו שכתבתי לך, מוצרי דמוי שנראים כמו עור הם בעיני לא יותר מפוזה מצ'ואיסטית שבאה להראות "רצחו ארבעה בעלי חיים ועשו מהעור שלהם את המעיל הזה שאני לובש, איזה גבר אני". אני לא קונה דמוי ככה שאני לא יכול לומר לך איפה זה נמצא. אני רק יכול לומר לך שאני חושב שבתור אדם מוסרי נקודת המוצא שלך אמורה להיות שאין מצב בחיים שתלבש עור שנתלש בעינויים מבעל חיים אחר.
 

NothingSpecial

New member
תקשיב,

מר matsman היקר... נראה לי שאתה לא בדיוק יודע על מה אתה מדבר ואתה מדבר מתוך אידאולוגיה עיוורת שאין מאחוריה אלא מילים חלולות שאתה מדקלם כאילו מתוך "העתק הדבק". טיעונך לעיל מתבססים על מחשבות ודעות שמתאימות לעולם אחר.. אנו חיים בעולם בו החזק שורד ובו בכדי לצעוד קדימה ולפתח דברים חדשים עלינו לפעול מתוך קור רוח,כמובן תוך כדי התחשבות במוסר הבסיסי, אכן האדם מותר מהבהמה וזה במוסריות שלנו, אך אל לנו להתבלבל וללכת לצד הכל כך קיצוני שאין ספק שאתה כבר ממזמן שם. גם לגבי הטענה שלך כאילו דמויי עור הם אותו הדבר- כל בור באופנה ואדם שיש לו קצת חוש בעיניו יכול להבחין בין עור אמיתי לבין דמויי עור. אנשים שלובשים עור הם אנשים בעלי סטייל המצביע על סטטוס מסויים, לא ניתן להגיע לאותה תוצאה ע"י שימוש בדמויי עור סוג ז.. אין לי בעיה שתביע את דעתך ותמנה את כל החסרונות בעולם בנוגע לעור אמיתי, אך תפסיק לעשות את זה בצורה הרדיקלית הזאת והרודנית הזאת ותתחיל להביע דעה כמו בן אדם.
 
למעלה