מחפש מקום מומלץ בת"א

תומאס

New member
מחפש מקום מומלץ בת"א

ועדיף מקום בלי ערסים ואלימות ודברים כאלה. (סליחה על הסטיגמות...)
 

9ball master

New member
אלימות....

זה משהו שלא תמצא יותר ברוב המועדונים בת"א, לפחות לא בגדולים שבינהם. לגבי ערסים.... שכחת שאתה בישראל? כולם כאן ערסים.... אפילו הפולנים כבר לא מה שהיו פעם.... עוד מעט תבקש גם מועדונים עם שולחנות במצב טוב, מזגן שעובד ומוזיקה בווליום סביר וכל זה ללא עשן סיגריות.... סלח לי על הציניות רק שלאחרונה כל פעם שאני קופץ למועדון ביליארד בא לי לפרוש מהמשחק....
 

The Shunned One

New member
אני שיחקתי לאחרונה בסקורס ראשון

והופתעתי לגלות שהם אוכפים את חוק העישון. אסור לעשן על הבר, אפילו ביום שישי בערב. ממש הופתעתי לטובה שראיתי שהברמנית מסרבת לתת לאנשים מאפרות ואומרת להם שאסור. כמובן שעדיין יש את הבעיה שכאשר אתה משחק עם 20 ערסים ראשל"צים יושבים לך על התחת, קשה מאד להתרכז, אבל זה כבר משהו אחר.
 

איייייל

New member
אני שיחקתי השבוע בסקורס ת"א

וגם אני הופתעתי לטובה, אף אחד לא עישן, ובאופן כללי היה די נחמד לשחק שם, אפילו המוסיקה היתה נורמלית ולא מאוד הפריעה למשחק (בהשוואה ללינקולן-ת"א, ששם "פינת העישון" תופסת 95% מהמועדון...)
 

תומאס

New member
הבנתי אותך.....ניפצת לי את האשליה.

כי בתמונות באתרי האינטרנט של המקומות האלה, הכל נראה כל כך יפה וחדש ואלגנטי...
 

9ball master

New member
קח בחשבון ש....

הסטנדרטים שלי גבוהים מהממוצע אז הכי טוב שתעשה סיבוב מועדונים ותגיע למסקנות לבד...
 

T נ י א ל

New member
אזור תעשיה חדרה pool bar ממש טוב. יש עוד שאלה

העניין עם הGhost Ball קצת קשה. אם הכדור רחוק קצת קשה לי לדמיין איפה בדיוק נמצא הכדור, ואני מפספס את ההטבעה של הכדור במילימטרים (מי שמכיר - כשמתקתק בחור ויוצא ממנו). יש שיטה אחרת?
 

T נ י א ל

New member
תיקון...

אם הכדור רחוק קצת קשה לי לדמיין איפה בדיוק נמצא הGhostBall
 

9ball master

New member
אם זה היה קל אז....

כולם היו אלופי עולם.... אין פיתרון קסם! אך ורק אימונים יביאו תוצאות. שיטת אימון הדרגתית היא הכי נכונה: תתחיל קרוב, כשתוכל לבצע את המכה 10 פעמים רצוף אז תתרחק קצת. בכל שלב תרחיק את הכדור בכ30 ס"מ. ברגע שאה מגיע למצב שבו אתה לא מצליח בכלל אז לך שלב אחורה, תקריב את הכדור 30 ס"מ ותבצע את השלב שוב ולאחר שתצליח אז שוב תרחיק את הכדור. תעבור על המדריך אשר מדבר על עמידה, תוודע שאתה ניגש למכה בצורה נכונה. בכלל תעבור על כל השיעורים של הבסיס.
 
הקיוז

הרמה הכי גבוהה של אנשים רמה בין הגבוההות בציוד (שולחנות וכדורים עם מקלות יש כמה טובים מאד אבל הרוב לא) אומנם קצת יקר (33 שקל בימי א-ה עד שמונה) אבל אווירה נחמדה מאד שגיא יתלונן על הצפיפות שאמת יש שם אבל רוב הזמן המקום דיי ריק אז אפשר בקלות לתפוס שולחן טוב שאף אחד לא קרוב
 
למעלה