מבעל ניסיון - מומלץ לא לפנות לנציבות
נכון שיש גוף כזה במשרד הבריאות
הוא מתפקד רע מאוד.
1. אין שום דרך לקיים קשר ישיר עם הנציבות פרט למשלוח דברי דואר רגיל.
2. לא ניתן לפגוש איש מהם.
3. לא ניתן בשום צורה לשוחח טלפונית איתם או לתקשר במייל - כי הם לא עונים
4. הם נותנים 30 יום לקופת החולים להשיב, אבל, קופת החולים מתעלמת מהם, ואז הם נותנים עוד 30 יום, וגם אז קופת החולים מתעלמת, ואז הם נותנים שוב ארכה נוספת ...
5. גם כאשר קופת החולים משיבה, הנציבות לא מעבירה עותק מהתשובה למתלונן, ולא ניתן לדעת איזה שקרים כלולים בתשובה. ולא ניתנת אפשרות למתלונן להגיב עליה.
6. ההחלטה הסופית של הנציבות בתלונה צפוייה להינתן לפחות חצי שנה לאחר הגשת התלונה.
7. בסך הכל - ההתנהלות הזאת מאכזבת ומקפחת מאוד, ומתאימה רק למי שיש פרוטקציה במשרד הבריאות. לאזרח מהשורה אין מה לחפש שם. מומלץ מאוד לא לפנות אליהם.
נכון שיש גוף כזה במשרד הבריאות
הוא מתפקד רע מאוד.
1. אין שום דרך לקיים קשר ישיר עם הנציבות פרט למשלוח דברי דואר רגיל.
2. לא ניתן לפגוש איש מהם.
3. לא ניתן בשום צורה לשוחח טלפונית איתם או לתקשר במייל - כי הם לא עונים
4. הם נותנים 30 יום לקופת החולים להשיב, אבל, קופת החולים מתעלמת מהם, ואז הם נותנים עוד 30 יום, וגם אז קופת החולים מתעלמת, ואז הם נותנים שוב ארכה נוספת ...
5. גם כאשר קופת החולים משיבה, הנציבות לא מעבירה עותק מהתשובה למתלונן, ולא ניתן לדעת איזה שקרים כלולים בתשובה. ולא ניתנת אפשרות למתלונן להגיב עליה.
6. ההחלטה הסופית של הנציבות בתלונה צפוייה להינתן לפחות חצי שנה לאחר הגשת התלונה.
7. בסך הכל - ההתנהלות הזאת מאכזבת ומקפחת מאוד, ומתאימה רק למי שיש פרוטקציה במשרד הבריאות. לאזרח מהשורה אין מה לחפש שם. מומלץ מאוד לא לפנות אליהם.