אפליקציה פשוטה, חייבים סודיות כדי להצליח
כי אחרי הגירסה הראשונה שתוציא, אף חברה אחרת (עם כסף, מפתחים, מחלקת שיווק, קהילת משתמשים קיימת ועוד) לא תצליח לעקוף אותך בסיבוב.
אתה אוהב להזכיר את פייסבוק. לא היה שום דבר מקורי ברעיון שלהם. ההצלחה שלהם הייתה בביצוע הטכני ובשיווק מוצלח (אוניברסיטאות יוקרה, בתי ספר, ורק אז כל השאר). למעשה, אין כמעט סטראט-אפ מוצלח אחד שהסודיות הייתה קריטית להצלחתו.
אם הדבר היחיד שיש לך זה סודיות, אז כנראה שהרעיון בעייתי. מילא אם הייתה לך יכולת ביצוע ונכונות לעבוד 20 שעות ביום. כנראה שאז היה לך סיכוי לנצח חברה גדולה וביורוקרטית. אבל אפילו את זה אין לך.
נ.ב.
הכוונה הייתה לתת ביקורת בונה, ואני מקווה שכך זה יצא. אתה בעצמך צריך לתקוף רעיונות ולפסול אותם, עד שתמצא רעיון שיהיה לך קשה לפסול אותו. כשתמצא אחד כזה, אני בטוח שסודיות זה לא יהיה הדבר היחיד שיגן עליו. אנחנו נוטים להיקשר רגשית לרעיונות שלנו, וזאת טעות.