מחפש שעון טמפרטורה של צינור פליטה

Drill Bit

New member
לדעתי.....

מפני שבתחום שלנו אנו לא מחויבים למכון בדק/בדיקת מכשור/כיול מכשור וזה בעצם אומר שגם מי שיש לו את השעון הזה לא ממש יודע עם הקריאה היא מדויקת ונכונה(כי אף גורם מוסמך למכשור לא בדק את המכשיר)...אני אזהר ואומר שלא צריך. כי בתכלס...מה עוזר מכשיר בפאנל אם הוא לא מכויל? נכון שלפי רוטקס המכשיר סופר חשוב ויכול לתת התראה מוקדמת על מצב המנוע אבל זה, לדעתי, יכול להיות נכון רק אם המכשיר עובר את האחזקה והטיפולים לפי הספר אצל מי שמוסמך לעשות זאת. יאללה...חבשתי קסדה ושחפ"צ.
 

hagayb1

New member
גם שעון עומד מראה שעה נכונה פעמיים ביום

ראשית, מחוון EGT שנקנה חדש מגיע עם תעודת כיול (קניתי לאחרונה מ- Aircraft Spruce).
שנית, אין צורך לקבל חיווי מדוייק. אתה מקבל חיווי כלשהו ו"מיתרגל" אליו. כלומר אתה יודע מה צריכה להיות הקריאה בשיגרה, כשהכל תקין.
ואז, אם יש בעיה ומתקבלת קריאה חריגה, אתה אמור להתייחס אליה, להבין מה הבעייה ולתקן אותה.
וכמו שכתבת, רוטקס ממליצים להתקין מחוון EGT (ו-CHT).
רק לצורך הדיון, השבוע קיבלתי קריאת CHT גבוהה וחריגה בזמן טיסה. נחתתי ולאחר שהמנוע התקרר גיליתי שחסרו מי קירור בבקבוק העודפים והיו בועות במים שברדיאטור.
 

עמוס 2cv

New member
תודה תודה . באמת חסר לנו משהו כמו רמי בר


 

עמוס 2cv

New member
מכוון לא כדי לכתוב ב - כ ?


לדעתי זה גם נותן אינקציה ששני הצילינדרם עובדים באופן שווה .,
 

hagayb1

New member
מכוון או מחוון

מכוון הוא מסמן כיוון - "וינקר" (שהוא סירוס עברי של המילה האנגלית "בלינקר" = מהבהב).

מחוון הוא מכשיר הנותן חיווי - אינדיקטור בלעז. מה שבשפת העם נקרא "שעון".

שעון הוא (אך ורק) מכשיר המראה את השעה (מדוייק או לא זו כבר שאלה אחרת).
 
למעלה