מחפש תפריט שיתאים לאימון כושר.

eyal27103

New member
מחפש תפריט שיתאים לאימון כושר.

אני בן 30 בערך 170 ובערך 67 ק"ג. מתאמן בין 3 לארבע פעמים בשבוע בחדר כושר כאשר עיקר האימון הוא אימון כח (משקולות). צריך תפריט שיתאים לסוג האימון אותו אני מבצע ובבקשה בלי סיסמאות כמו חלבונים/פחמימות וכו' אלא מאכלים ספציפים. תודה...
 

eyal27103

New member
ובכל זאת...

מדוע לא להציע מגוון רחב של מאכלים מומלצים. אני לא מבין מה הבעייה אם אני אומר את הנתונים שלי ושאני לא סובל ממשהו ספציפי (טפו טפו...) הבעייה היחידה שאני חושב עלייה שזה עלול לגזול את הפרנסה של התזונאים ..., לא?
 

stkachov

New member
זו אכן בעיה

ובעיה נוספת היא שלא ניתן לפקח מעל גבי הפורום מי נותן עיצות ראויות ומי לא, וככה יווצר מצב שיכולים להמליץ לך על תפריטים גרועים ואפילו שיגרמו לך נזק. לכן עדיף להמנע מזה. אולי תנסה בפורום חדרי כושר.
 

moran f

New member
אתה אולי לא רואה

הנהלת הפורום כן רואה ולכן נקבע הכלל. אגב, חוץ ממה שאמרו לך (ובעיקר זה שאתה לא יכול לדעת מי עונה לך) - אני לא תזונאית, אבל אני יכולה להבטיח לך שאם הייתי, לא הייתי מוכנה להתחייב על גבי הפורום לעצות לאנשים שכל מה שאני יודעת עליהם זה ש"אני לא סובל ממשהו ספציפי (טפו טפו...)". אנחנו יודעים איך אתה יודע את זה? לא, אז למה שנסמוך על זה? (ואני בהחלט מקווה שאתה צודק בקשר לזה, שלא יהיו אי הבנות, אני פשוט לא חושבת שאפשר לסמוך על זה).
 

eyal27103

New member
אז בואו נשאל את זה אחרת ...

אם לאחד שמרים משקולות מומלץ לאכול חלבונים יותר - אפשר לפרט אילו מאכלים מומלצים לחלבונים ואיזה מאכלים מומלצים לפחמימות ? או שגם זו שאלה מסובכת היכולה לסכן רבים ?
 

moran f

New member
להגזים לא עושה לך טוב

ובשביל לדעת מה עשיר בחלבונים ופחמימות אתה יכול לעשות חיחפוש בפורום. בהצלחה.
 

stkachov

New member
השאלה לא מנוסחת טוב

אתה שואל באיזה מאכלים יש הרבה חלבונים ובאיזה הרבה פחמימות?
 
למעלה