מחצית בין מילווקי ובוסטון, הבאקס מובילים 75:38

OrEl74

Well-known member
מנהל
יאניס עושה לטייטום בית ספר והעלים אותו לחלוטין
 

myway23

Active member
המשחק הזה גמור, לא יודע מה קרה שם אבל זה בסהכ משחק אחד שלא אומר כלום.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
המשחק הזה גמור, לא יודע מה קרה שם אבל זה בסהכ משחק אחד שלא אומר כלום.
לא מסכים שזה לא אומר כלום
ברור שזה לא פער הרמות בין הקבוצות ואולי אפילו הסלטיקס טובים יותר
אבל כשהם יפגשו בפלייאוף, המשחק הזה ישב להם טוב בראש ותהיה לו השפענ פסיכולוגית על שתי הקבוצות
 

Rapgamer

Well-known member
נוטה להסכים עם myway. הסלטיקס בערב השני של בק טו בק, פתחו חלש, לא השוו את רמת האינטנסיביות של הבאקס. אם אפשר ללמוד משהו מהמשחק הזה שהולידיי הprimary defender המועדף על יאניס. גם הוא פיזי ויותר קשה להזיז אותו מטייטום למשל, וגם הוא מכיר את יאניס וזה נותן לו יתרון. הזינגר כמובן מחכה בעמדת עזרה מאחור. מיזולה עשה בשכל שלא טרח להחזיר את שחקני החמישייה למחצית השנייה.

משחק שלדעתי היה משקף יותר הוא הניצחון המשכנע של פיניקס על הלייקרס. הביג 3 של פיניקס היה דינמי בהתקפה, קשה מאוד לשמור אקשן שלהם off each other וזה סידר מבטים טובים גם ליתר. אמנם אחוז קליעה חריג שלהם ממיד ריינג' ממה שהתרשמתי אבל פרופיל הזריקות טוב.
מנגד הלייקרס פשוט לא מספיק מסוכנים בהתקפה במשחק מנומנם של לברון. אני מבין את חוסר הרצון שלו לשאת בנטל גדול במהלך העונה הרגילה אבל עם כמה שדיוויס טוב השנה, הוא עדיין לא מספיק טוב כדי לבסס התקפה יעילה. אז לברון סימן וי כשקלע 10 נקודות להאריך את הרצף האינסופי של משחק דו ספרתי שלו (גם נקע את הקרסול בשלב מוקדם אבל חזר לשחק) והצוות המסייע שלהם פשוט מוגבל מאוד בהתקפה. יש להם את היכולת to lock in במשחקי מאסט ווין ולנצח דרך ההגנה שלהם והופעות גדולות של לברון-AD, אבל ביומיום הם פשוט רואים יותר מדי דקות של שחקני התקפה חלשים וחלשים מאוד. טוריאן פרינס, קאם רדיש ומקס כריסטי משחקים ביחד 70 דקות בממוצע, יחד עם ואנדרבליט שחזר לרוטציה זה פשוט לא ישים. נכון שהצ'ימורה חסר אבל הוא רק חלק מהפיתרון.
עוד מהמשחק- בול בול הגואט שיחק דקות אמיתיות והוסיף צבע. ג'קסון הייז הטיפש הצליח לצאת ב6 עבירות ב13 דקות.

ונקנח בOKC שהביסה את השאריות של פורטלנד ב62 הפרש (הניצחון הגבוה בתולדות הפרנצ'ייז). שיי עולה ללבל אחר מבחינת יעילות. גארד שקולע ב55% מהשדה זה חסר תקדים.
 

anfield1

Member
יכל להיות הפרש גדול הרבה יותר, מאמצע רבע שלישי שיחק קצה הסגל כי היה כבר 50-60 הפרש.
גידי הספיק לגנוב טריפל דאבל.
 

myway23

Active member
עוד נקודה על הסלטיקס, למי שלא שם לב, הסלטיקס שיחקו מה 5 בינואר (שישי) עד המשחק אתמול 11 בינואר (חמישי) - 5 משחקים והם היו אחרי בק טו בק שהגיע להארכה נגד מינסוטה.
אחרי ה 5 דקות הראשונות היה נראה שאין להם אנרגיות ומאזולה עשה נכון שהוריד את החמישייה לספסל.

סייד נואט - רואים את ההתקדמות של מאזולה, לדעתי הוא הרבה יותר טוב השנה. תחברו את השנה ניסיון וגם הצוות אימון (צ׳רלס לי וסם קאסל) ותבינו את השיפור. מתבקש, נראה אם זה יספיק בפלייאוף.
לדעתי הסלטיקס רחוקים איזה שחקן אחד שיעלה מהספסל שיהיה באקט מהלך. אני לא משוכנע שהאוזר, קורנט, פריצ׳ארד, בריסט זה מספיק, מקווה שהם יעשו טרייד על סבי המיותר.
 
למעלה