מחר בזן תפרסם Q2

  • פותח הנושא dw
  • פורסם בתאריך

dw

Well-known member
מנהל
יובל מפנטז לפנות את בזן ב 2029 (מה שנקרא תמא75).
לדעתי זה ייקח לפחות עשור יותר.

 

dw

Well-known member
מנהל
מכפיל רווח 4?

בהנחת רווח שנתי של כ 200M$ , כ 700-800 מלשח, הרי ששווי של 2.7 מיליארד מגלם מכפיל של 4 בלבד. נראה מאד נמוך (אפילו בהשוואה לבתי זיקוק בעולם? ) ולכן צעד נבון היה להגדיל את הבייבק ע"ח הדיבידנד.
 

dw

Well-known member
מנהל
שלחתי אליהם 2 שאלות:
1. תגובה לראיון של יובל אדמון. לשיטתם סגירה ב 2029 נראית לא הגיונית.
2. בייבק לאור המכפיל הנמוך? ענו משהו עמום. לאור זה שלא סותרים כנראה שגם הם מבינים שהמניה מאד זולה ויש היגיון להגדיל בייבק.
 

dw

Well-known member
מנהל
השוק אוהב את התוצאות והנייר עולה 8-9%, בווליום גבוה מהרגיל (3 מלשח ורק התחלנו את היום)

יש מצב שבזן זה נייר ת"א125 עם מכפיל הרווח הכי נמוך?
 

Reem88

Well-known member
הכל תלוי באתר ובכתב הספציפי, הכותרת של הכתבה והתוכן שלה :)

כתבה חיובית
 

tby1

Active member
מעבר לרווח , התזרים מאוד גדול ומבחינת היקף ההון והמינוף החברה הגיע כנראה לנקודה האופטמילית ביחס לצרכים.
מכאן אין סיבה לא לחלק את כמעט כל הרווח כדיבידנד
 

dw

Well-known member
מנהל
בשעה טובה בזן חוזרת לשער תלת ספרתי (מעל 100). |מצדיע|
מחר האקס דיבידנד.
 

dw

Well-known member
מנהל
תש"א מבקשת לגייס 500 מלשח באגח, כדי לממן את פינוי המיכלים במפרץ ולקדם חלופות. האגח מדורג... AAA :oops:
האם דירוג AAA איננו מפרגן משהו?

בסופו של דבר לקוחות מהותיים של תש"א הם בזן ובז"א, ואף אחד לא חולם לפרגן להן דירוג כה גבוה.

עניין נוסף הוא שתש"א חוברת לבזן וטוענת, בצדק, שעם ישראל לא הולך להיפרד כ"כ מהר מהרכב מונע הבנזין. די הגיוני כי מי שקונה היום קיה פיקנטו או מאזדה3 ממש ממש ממש לא הולך לזרוק אותן לפח בעוד 5 שנים, ב 2029, כפי שיובל ממנהלת מפרץ חיפה מפנטז.

רכבים מחזיקים בישראל 20 שנה ויותר ולכן רכבי הבנזין והסולר מודל 2024 שקונים פה היום הולכים להמשיך להיות פה גם ב 2044, אולי לא כיד 1 אלא יד 5, אבל לתחנת הדלק לא משנה איזו יד נכנסת אליה לתדלק.

פינוי מכלי הדלק במפרץ חיפה יעלה לחברה הממשלתית 126 מיליון שקל - גלובס (globes.co.il)

מצגת לקראת ההנפקה
מצגת משקיעים- הנפקה לציבור של אגרות חוב (סדרה ב') | מאיה – הבורסה (tase.co.il)
 

tby1

Active member
האם דירוג AAA איננו מפרגן משהו?

בסופו של דבר לקוחות מהותיים של תש"א הם בזן ובז"א, ואף אחד לא חולם לפרגן להן דירוג כה גבוה.
חברה ממשלתית מונופוליסטית של תשתית חיונית , תעריפים מפוקחים המבטיחים תשואה על ההון, מינוף של 50%. זה אג"ח ממשלתי לכל דבר ועניין. אין תרחיש של חדלות פרעון ונושים משתלטים על נכסים....
 

Reem88

Well-known member

dw

Well-known member
מנהל
אלפי טילים ופגזים: איך ישפיעו הבחירות בארה"ב על תקציב הסיוע? - גלובס

מדוע ארה"ב מספקת לנו דלק סילוני???
זה הלא מוצר שאנחנו יכולים לייצר בעצמנו, בבזן חיפה ובז"א אשדוד.

אנחנו כן זקוקים לסיוע בפצצות מיוחדות אבל סתם דס"ל?

זו נראית, לכאורה, כמו תלות לא הכרחית של מדינת ישראל במדינה אחרת.
תתכבד מדינת ישראל ותגדיל את מערך ייצור הדס"ל העצמאי שלה.

משקיעי בזן ובזא ישמחו לספק למדינת ישראל כמה דס"ל שהיא מבקשת.
 

tby1

Active member
אלפי טילים ופגזים: איך ישפיעו הבחירות בארה"ב על תקציב הסיוע? - גלובס

מדוע ארה"ב מספקת לנו דלק סילוני???
זה הלא מוצר שאנחנו יכולים לייצר בעצמנו, בבזן חיפה ובז"א אשדוד.

אנחנו כן זקוקים לסיוע בפצצות מיוחדות אבל סתם דס"ל?

זו נראית, לכאורה, כמו תלות לא הכרחית של מדינת ישראל במדינה אחרת.
תתכבד מדינת ישראל ותגדיל את מערך ייצור הדס"ל העצמאי שלה.

משקיעי בזן ובזא ישמחו לספק למדינת ישראל כמה דס"ל שהיא מבקשת.
משתמשים בדולר סיוע לרכוש מוצרים כמו דלק סילוני שהערך המוסף של יצור בישראל הוא נמוך על מנת לשמור שקלים לרכש מוצרים ושרותים בישראל בעלי ערך נוסף גבוה = תעסוקה ותרומה לכלכלה
 
  • Like
Reactions: dw
למעלה