מחר הפרק האחרון..

נופקיצה

New member
מחר הפרק האחרון..

אז מה אתם אומרים על זה? למרות שזה צפוי..אבל.. מה אתם חושבים שיקרה? מי יהיה עם מי? ספרו..
 
אמ בואו נחשוב

שחר יהיה עם יעל קשת תהיה עם דניאל דבש תהיה עם לירון בלה בלה בלה ... וזה יהיה ממש מגניב אם ירו ברותי למרות שהסידרה לא הגיע לרמה הזאת תמיד הכל אותו דבר. סידרה לילדים קטנים בלי אקשן חוץ משזה נישק את זאת במקרה וזאת בתחנת משטרה שמחר כבר יוציאו אותה משם . קיצר משעמם :\ שיחליפו ..
 

ילד רע 16

New member
החבר'ה יצליחו לעמוד מול המפעל,

ובטח אחד מהם ימות. מנהל מכון פאראמאג, צפוי ועלוב. מנסים לעשות אותה השיר שלנו.
 

נופקיצה

New member
חחח

הם היו מתים להיות ההצלחה של השיר שלנו שגם ידעה לפרוש בשיא..+כמה עונות חח פה זה גם סדרה לילדים...תמיד הטובים מנצחים והורגים את הרעים.. בחיים זה לא תמיד ככה.. אבל גם ככה הסדרה הזאת הזויה לחלוטין...כל הסדרה הם מחפשים אחרי כלב מטומטם...אוי נו באמת קצת היגיון..
 
חח ת'אמת נראה לי הכלב יותר מעניין

מהשחקנים עצמם. בעונה החמישית צריך להביא לו תפקיד ראשי וזהו ... מעניין אם יתפתח סיפור אהבה עם החתולה של השכנה , וואי איזה מתח ...
 

נופקיצה

New member
חחחחחחחחח

כן אה?.. הכלב סלים והחתולה מיצי= סיפור האהבה.. זה יהיה רב מכר..:)
 

שירי116

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo205.gif

זה באמת יכול להיות יותר מעניין
 

רותוש123

New member
"אולגיטוש וילד רע 16" מה נסגר איתכםם

אתם לא אוהבים את הסדרה.. וחושבים שהכל צפוי אז אל תראו אותה.. אתם בפאקינג פורום של ראש גדול שהמטרה שלו זה לדבר על הסדרה ולשבח אותה.. ולהגיד כמה היא יפה וכל זה.. ולא לבוא ולהגיד --איכסס איזה צפוי ועלוב הפרק היה... או הסדרה נהיתה גרועה ועונה מעפנהה... מה נסגר?? לא נאה לכם אל תיכנסו לפורום............................. מעצבן כבר.
 
אוקיי אז יש לנו כמה דברים בשבילך מותק

אנחנו כותבים וקוראים ותיקים פה עוד מהעונה השניה לפניך ולפני המון אנשים פה ת'עונה הראשונה ות'עונה השניה אהבנו ... ת'עונה השלישית והרביעית לא אהבנו.. עכשיו ...יש לך בעיה עם זה?!! שיבחנו את הסידרה פעם כשהיא עוד הייתה נורמלית ,יפה ולא ממוסחרת עכשיו אנחנו לא אוהבים אותה כי היא כבר פאסה. וזכותנו להביע את הדעה הרי פורום הוא מקום בשביל כולם להביע דעה לא ? ומי שרוצה יהיה פה ומי שלא רוצה לא יהיה. לא טוב לך ? תסתדרי .. מעצבן אותך? גם תסתדרי... אנחנו מביעים את הדעות שלנו ... ועכשיו מותק לכי תעשי רגליים עם פינצטה אדיוס :]
 

רותוש123

New member
חמודה... אם תשימי לב

אני רשומה בפורום תפוז לפנייך............... ולא באתי לריב או לעצבן. אתם פשוט מעצבנים שבכל חור מזכירים את זה שראש גדולה מוצתה.. הבנוווווווו. חפרתםםםםםם. עכשיו מותק לכי תעשי רגליים עם פינצטה.
 
אז תהיי רשומה לפניי מה אני בתחרות איתך?

מה זה מזיז לי ? לא וכן ראש גדול מוצתה... ויש לך בעיה עם מה שאנחנו רושמים ?תסתדדרי איתה . חפרנו לך?גם תסתדרי מה את רוצה מאיתנו? שנפסיק לכתוב? זובי ... ועכשיו מותק ...אל תמחזרי בדיחות שלי ,לא יפה.
 

שירי116

New member
הממ...../images/Emo205.gif

הרעיון בפורום הוא לדבר על הסדרה ולהביע דעה, הדעה לא חייבת להיות חיובית. עוד לא ראיתי את הפרק האחרון ולא קראתי מה כתבתם כאן אבל בכללי יש מלא דברים לא אמינים בסדרה, כמו למשל שהראו ת'קטע שהם רצחו את שי... זה היה כ"כ לא אמיתי >.<
 

chuti

New member
אשכרה פרק אחרוןןןןןןןן ]=

אני בדרך כלל לא אומרת אשכרה אבל ואיי פרק אחרון אני עוד זוכרת איזה כיף היה בהשקה ההתרגשות והכל וזה נגמר]=\ *מכורה*
 
למעלה