מחר ועדת שילוב-האם יש לכם טיפים בשבילי?

מחר ועדת שילוב-האם יש לכם טיפים בשבילי?

מחר יש לנו בעירייה ועדת שילוב לבן שלנו שעולה לג' ואובחן לפני כחודש על הספקטרום.

האם יש לכם טיפים בשבילנו?

הפסיכולוגית שאיתה אנחנו נפגשים מטעם הגן של הקטן יותר, שגם על הספקטרום, אמרה שעלינו לשאוף לקבל רמה ג'.
שבוע שעבר פגשתי את היועצת שהביאה לי את הטבלה לפיה נקבע ניקוד ובהתאם לכך רמת שילוב. ניסינו למלא ביחד ועושה רושם שהוא ממש לא יגיע לרמה ג אלא יקבל רמה ב לפי התפקוד שלו בהתאם לטבלה...

האם יש לכם תובנות? או טיפים?
אין לי בעיה להיות הכי אסרטיבית שצריך, כבר נהייתי מומחית בזה לצערי...
 
אני לא זוכרת מה זה אומר בפועל?

פחות שעות סייעת?

האם את חושבת שסייעת תוכל לעזור?

יש לך נסיון טוב עם סייעת?
 
הרמות קובעות כמה שעות סיוע הילד מקבל

את השעות אפשר לחלק בתיאום עם בית ספר לטיפול קבוצתי טיפול רגשי וסייעת בכיתה.
אין לי ניסיון עם סייעות.
הקטן יותר היה בגן תקשורת ועכשיו עולה לכיתת תקשורת.
כך שאין לי מושג איך הולך השילוב. ..
ככל שהרמה יותר גבוהה כך השעות רבות יותר ואתה יכול לחלק את זה ליותר טיפטלים
 

SMADAR55

New member
ממליצה לך להצטרף ללוח התפוצה של ועד ההורים המשלב הארצי.

הם שולחים מעת לעת עדכונים חשובים בנושא השילוב.
בין השאר שולחים טיפים לקראת ועדות השילוב.
אני מבינה שאתם כבר אחרי ועדת השילוב. איך היה היום?
 
היה בסדר

מסתבר שהם קובעים רק זכאות ולא רמה.
הם מיד אישרו זכאות.
רק שאלו למה רק עכשיו אובחן.
הסברנו סיפרנו. הפסיכולוגית היתה חמודה.
זהו.
אני דאגתי לגבי כמה שעות אבל זה יהיה לפעם אחרת כנראה
 

1דרור ב

New member
זה לא בפעם אחרת,זה בדיוק אחרי שנגמרה לכם וועדת השילוב

זה אפילו אותו הרכב וועדה,וועדת שילוב יש אחת לשלוש שנים ,וועדה לקביעת שעות הסיוע יש בכל שנה.
הוועדה הזאת אמנם רק ממליצה,אבל בדרך כלל נהוג שמשרד החינוך מקבל את המלצת הוועדה הזאת.
לא מכיר לא את הילד ,לא את הוריו ובטח לא את הבית ספר,את הראש של משרד החינוך אני מכיר מצוין כי
הוא אף פעם לא משתנה,ולכן,בית ספר עם קצת חוכמה ורצון באמת לשלב,תמיד ילך על הדרגה הכי גבוהה,
קרי ד'.למה ד'? כי ההגדרה של משרד החינוך לסייעת היא עזרה לכיתה,אם הילד לא צריך את הסיוע בכל שעה או בכל
שיעור ,יש בכיתה מספיק תלמידים שכן יכולים להיעזר בסיוע שלה.ולא תאמיני,זה אפילו עניין טוב לשיפור המעמד החברתי
של הילד.מטרת הסייעת לפי תפיסת משרד החינוך היא לאפשר למחנכת להתפנות אל הילד,סייעת היא לא עוזרת פרטית
של הילד,העבודה המשותפת של סייעת ומחנכת קובעת את איכות השילוב,קשה לי לראות איך סייעת שבאה לשעה ביום
כי הילד קיבל נניח 8 שעות שבועיות,תצליח אם בכלל לעבוד בשיתוף פעולה עם המחנכת.אבל זריקת כספים לפח על חשבון
משלם המיסים זה דבר שמשרד החינוך עושה מצוין,כבר שנים.
 
למעלה