מחר!! יום שישי!! 17.3 בסלואו משה..

מחר!! יום שישי!! 17.3 בסלואו משה..

אוקיי אוקיי תראו מה הכנו לכם לסוף שבוע!!! 007Sound Shockbit Sound Ganja Vibes Sound Geemel & The Riddim Gal נו, מה אתם אומרים לא יהיה פיצוץ?? ערב טוב לכם! וסוף שבוע נעים
-כשף!
 

Jah 3

New member
כשף

אם כבר מדברים על מסיבות, תעני לי על השאלה... למה פאקינג בקושי יש מסיבות רגאיי בחיפה! בדיוק בסיטיהול פעם בחודש וגם זה כבר נגמר... לפחות רודבוי הספיקו להגיע..
 
אממ.. אין לי מושג חח..

חוץ מנסיעה לאכזיב שחותכת את חיפה, אנ'לא מסתובבת בחיפה.. ואנ'לא מכירה שם כלום :/ (גם האמתי שאנשים לא נחמדים שם כל כך..) אבל, יש לכם ת'מסיבה בבוסתן הכרמל!! ב- 23.3.. אתה נוסע כמה דקות-- ובעזרת השם (לא בטוח אם אני אבוא..) לי יקח איזה שעתיים שעתיים וחצי.. אבל נראה, אם יהיה לי זמן.. ננסה לארגן משו =) -כשף!
 

Jah 3

New member
אנשים לא נחמדים?!

האנשים הכי נחמדים הם בחיפה! את רק צריכה טיפה להתעמק, יש כאן את האנשים הכי טובים והכי נחמדים, קהל רגאיי שרק מחכה למסיבות.. איפה זה בוסתן הכרמל? בבית אורן? וזה 18+?
 
הכי נחמדים?? חח הם לא..

עוצרים טרמפים!! :/ בעוד בלילה, לא תגיד על הבוקר או בצהריים.. העיר היחידה השנה שהלך לי בכל שעות היום בטרמפים טוב היא **רמת השרון** כן.. זה קרוב לבית אורן, בגלל שאני באה מהמרכז אני נוסעת דרך בית אורן- אבל היה כאן הסבר לצפוניים שבנינו שאפשר דרך אוניברסיטת חיפה (דפדף כמה עמודים אחורה) ובקשר ל-18+, כשאני הייתי שם לא זוכרת אם הייתי 18+ אבל יש מצב שבודקים, כי המאבטח שהיה שם וכל ה"רישמיות" של הכניסה.. אז כנראה שכן. אבל אל תיקח את זה בתור תשובה :) שבת שלום לכולם!!!!! -כשף!
 

Jah 3

New member
הם לא עוצרים טרמפים ?

לכל אחד שאני רואה שמנסה לעצור טרמפ (במיוחד אם הוא בחורה שקוראים לה כשף) אני עוצר. כנראה הסתובבת באזור של הפלצנים.
 

abunabil

New member
הזמנה למסיבה בבוסתן ב23.3

רגאייסטאן חוזרים צפונה להפיץ את חיידק האהבה!! והפעם מארחים את הלהקה המקומית המעולה פאנק שואי!! ולסיום סט של רוטס ודאב עד אור הבוקר!! כולם מוזמנים!!!!!!!!
 

Dtiup

New member
חבוב

הגיע הזמן תאכלס שיהיה משהו בחיפה אני מחכה לזה בקוצר רוח.
 
../images/Emo41.gif מה 007 מכינים לכם למסיבה ../images/Emo59.gif

אוקיי, דאנס רציני ביום שישי ו-TRUST WI עשינו שיעורי בית! אז מה מחכה לכם?
השמעת בכורה לשיר חדש של סילברדון!!! לא נשמע מעולם (גם לא כספיישל) ואקסקלוסיבי לנו!
ספייייישלים... לפנים. איזה אמנים נפלאים יש לנו בארץ! בין היתר של עמרי גליקמן (התקוה 6), דרדלס מלהקת איאם, לוקץ' מאש-אפים וקטעים מקוריים ומיוחדים מבית היוצר שלנו.
וכמובן SWEET REGGAE MUSIC, דברים חדשים 2006 ובכלל... ראבק, מי לא בא?! UNU WINE UP ;)
 
למעלה