אריק בד חביב
New member
מחר ליל הסדר
ובעניין ליל הסדר, ישנה מגמה ישראלית-יהודית-פולנית לרטון, לקטר ו"לסבול" מארוחה רבת משתתפים, שבה ככל הנראה, ישנם אנשים שסוגרים חשבונות, או כאלה שמגיעים בניגוד לרצונם.
בניגוד לרצונם? כאן כבר גבתי נזקפת. אמנם רק 150 שנים לערך מאז פרוייקט החילוניות היהודי בא"י-פלשתינה, אבל עדיין יכול אדם לומר - לא רוצה אני. כך גדלתי וכך גדלתי את ילדיי. לא רוצה
למה ישנה חובה להגיע למקום שלא רוצים להגיע אליו? מהי הבעיה של אנשים לחוג את החג לבד, או שלא לחוג אותו כלל?
חשבו בשנית לפני שאתם יוצאים מחר לנסיעה הארוכה עם סירי האוכל שאתם צריכים להביא [ אם בכלל] והילדים או זקני המשפחה - אתם רוצים ללכת? אתם לא רוצים ללכת? מהן הסיבות לא ללכת? מה יקרה אם לא תלכו? כן, איך אומר אלון גל - ציירו את התסריט הגרוע מכל... ויי, כלום ככל הנראה לא יקרה.
פסח שמח
אצלי אין סדר, אין כשרות, יש לחם במקרר, מספיק קמח ושמרים לו ארצה לאפות לחם.
ובעניין ליל הסדר, ישנה מגמה ישראלית-יהודית-פולנית לרטון, לקטר ו"לסבול" מארוחה רבת משתתפים, שבה ככל הנראה, ישנם אנשים שסוגרים חשבונות, או כאלה שמגיעים בניגוד לרצונם.
בניגוד לרצונם? כאן כבר גבתי נזקפת. אמנם רק 150 שנים לערך מאז פרוייקט החילוניות היהודי בא"י-פלשתינה, אבל עדיין יכול אדם לומר - לא רוצה אני. כך גדלתי וכך גדלתי את ילדיי. לא רוצה
למה ישנה חובה להגיע למקום שלא רוצים להגיע אליו? מהי הבעיה של אנשים לחוג את החג לבד, או שלא לחוג אותו כלל?
חשבו בשנית לפני שאתם יוצאים מחר לנסיעה הארוכה עם סירי האוכל שאתם צריכים להביא [ אם בכלל] והילדים או זקני המשפחה - אתם רוצים ללכת? אתם לא רוצים ללכת? מהן הסיבות לא ללכת? מה יקרה אם לא תלכו? כן, איך אומר אלון גל - ציירו את התסריט הגרוע מכל... ויי, כלום ככל הנראה לא יקרה.
פסח שמח
אצלי אין סדר, אין כשרות, יש לחם במקרר, מספיק קמח ושמרים לו ארצה לאפות לחם.