מחשבה שעלתה במוחי

singera

New member
מחשבה שעלתה במוחי

נכון הרבה אנשים לא אוהבים לטוס במטוסים צרי גוף בעיקר בA320/321 או ב757 בגלל האורך שלהם וזה שיש להם רק מעבר אחד תחשבו על רעיון מטורף של A321 עם 2 מעברים ואורך של 737 או 737 עם שני מעברים ואורך של ATR. סתאם חומר למחשבה
 

ארזS

New member
אצלי זה הפוך

אני דווקא מעדיף מטוס צר גוף שיש בו רק מעבר אחד ואז בטוח שלא תשב באמצע...
 

נועם04

New member
הכי טוב זה לטוס בססנה 172

כי תמיד יושבים ליד חלון תמיד יושבים ליד מעבר ותמיד יושבים בקוקפיט
 

singera

New member
אתה רוצה 747-400 באורך ב150

מטר?? או A340 באורך 200 מ' או A380 באורך רכבת משא?
 

ארזS

New member
זה בכלל לא נושא שמטריד אותי

העיקר שכשאני טס שזה יהיה ליד החלון וגם ליד המעבר...
 

singera

New member
אז טוס ליד החלון בביזנס זה כמו

להיות גם במעבר באקונומי
 

singera

New member
כשאני טסתי השנה לתאילנד

סידרו לי 2 מקומות ב777 בצד ימין של המטוס (מעבר + מושב אמצע) ובחלון ישן תאילנדי ואחרי ההמראה הוא אמר לי שהוא לא מרגיש טוב אם אוכל להתחלף איתו במקומות אבל לי יש רגל פגועה אז אמרתי לו "אתה רואה יש שם מושב מעבר פנוי שב שם" ואני נהנתי משורה שלמה פנויה לטיסה טראנס אטלנטית איזה מניאק יצאתי.....
 
איזה קטנוני אני...

תאילנד זה לא טראנס אטלנטית :) הייתי חייב... אבל אין ספק שטיסה ארוכה...
 

HELLAS

New member
קטנוני אבל נכון. העניין הוא

שsingera יכול לטעות בזה. הבעייה היא שרוב מוחץ של סוכני הנסיעות בארץ עושים את אותה טעות !!!!! בשבילם כל טיסה ארוכה היא טיסה טראנסאטלנטית ! אני חוזר ואומר, לא כולם - אבל רוב סוכני הנסיעות פשוט חסרי כל ידע בתחום בו הם עובדים. לצערי אני נתקל בזה כל יום בעבודה.
 

HELLAS

New member
וזה בלי להיכנס לזה שהם לא יודעים

מה ההבדל בין טיסה ישירה (direct) לטיסה ללא עצירה (non stop). ולאלו שרוצים לדעת את ההבדל: טיסה ישירה - זו טיסה שבה אותו מטוס טס מהמוצא ליעד הסופי. מספר הטיסה הוא אותו מספר, אבל המטוס עוצר בדרך. לדוגמא: טיסת הערב של איבריה מת"א למדריד היא טיסה שעוצרת בדרך בברצלונה. אותו מטוס ממשיך למדריד עם אותו מספר טיסה. טיסה ללא עצירה - טוב, לא נראה לי שצריך להסביר את זה...
 

singera

New member
אז טיסת ת"א - בנקוק

היא טראנס הודית וטיסת LA יפן או בנקוק היא טרנס שקט
 
למעלה