מחשבות לפני תביעה ..

דג סלע

New member
מחשבות לפני תביעה ..

אהלן חברים
אשמח לעזרה עקרונית ממי שיש לו נסיון

לפני כשנה רכשתי טאבלט של חברה מוכרת , לאחר כשלושה חודשי שימוש המכשיר הפסיק לעבוד
היבואן הפנה אותי לחברת שירות שלהם ומאז התחיל מחול שדים הזוי

המכשיר היה אמור לחזור מתיקון לאחר מספר ימים , ובפועל שהה אצלהם שלושה חודשים !!! עם מרדפים בלתי חוזרים שלי בכל רמות השירות , בסיום קיבלתי את המכשיר ומספר ימים אחר"כ לא ניתן היה להטעין את המכשיר
ניסיתי לפנות לחברת השירות במשך תקופה ארוכה עד שהתברר שאותו נותן שירות כבר לא משמש כמעבדה המוסמכת של היבואן , והיבואן הפנה אותי לחברה אחרת

מסרתי את המכשיר לחברה השניה , המכשיר נעלם בנקודת המסירה ... ואחרי כשבועיים נמצא , הועבר למעבדה ...ושוב מרדפים ארוכים ארוכים בשיחות עם השירות,המנהלים,מנהלי מעבדה מנהל שירות..
בסיום קבלתי מכשיר חדש כי לא הצליחו לתקן את הקודם , רק שזה לקח להם חודשים!!

כשפתחתי את המכשיר החדש , התברר שהוא לא תקין ולא עובד על סוללה ( אלא רק מחובר לחשמל )
פניתי שוב , והם הפנו אותי ליבואן כי אין להם איך לעזור לי

מהרגע שפניתי ליבואן ועד היום חלפו יותר מחודש וחצי של שיחות , הודעות, ופניות , והתשובה היחידה שקיבלתי
יחזרו אליך מהשירות ...
הגעתי עד למנהלה שם ראו בחומרה את ההתעלמות ממני ,והבטיחו תשובה מידית ...מאז שזה במנהלה עבר חודש נוסף עם שלוש שיחות טלפון והודעה שאם לא מטפלים בי אני אתבע
והיום אחרי שעבר שבוע נוסף , הודעתי להם שאני מגיש תביעה !!

כמובן שלאחר חצי שעה חזרו אלי ורצו להעביר את ההודעה לשירות ולתאם איסוף המכשיר לבדיקה ...
לא הסכמתי , מבחינתי זה מאוחר מידי , ואם אני לא מקבל מהם פיצוי אני לא מוסר
אז התשובה היתה שמעבר לבדיקה והחלפת המכשיר אם ידרש לא יהיה פיצוי

אומנם המכשיר עלה כאלף שקלים בלבד
אבל באמת שבוצעו עשרות שיחות טלפון במהלך השנה , רובן מתועדות עם תאריך ושם הנציג
המכשיר שהה במעבדות חמישה חודשים,ועוד כארבע חודשים שכב תקול בהמתנה לתשובה של מי נותן השירות או בהמתנה לתיאומים

שאלתי כזו , ניראה לי מבחינה הגיונית שיש כאן מקרה מובהק לתביעה
האם יש איזה סעיפים מעבר לעוגמת נפש , שעות עבודה ,פיצוי על המוצר עצמו
שאפשר לתבוע
ובכמה

מצטער על האורך והעוצמה , קצת נסער...
תודה
 
אם לא אענה לך מחר, תן לי תזכורת.

לא הספקתי לקרוא בעיון היום. היה יום קשה
 

דג סלע

New member
אין בעיה

אין בעיה , שיהיה יום קל ונעים
ממתין בסבלנות


בינתיים הם צלצלו והציעו לי פיצוי אוזניות ...
 
ממה שתיארת זה ברור שיש לך עילה לתביעה.

אני ממליץ להגיש תביעה לפי כמות השעות שהשקעת בפועל, עבור "טרטור, טרחה ובזבוז זמן", וכן פיצוי נוסף על עוגמת הנפש.

מעבר לכך, לדעתי אתה גם יכול לתבוע את ביטול העסקה והשבת הסכום ששילמת.

ראה מאמר כאן על עוגמת נפש.

ופסק דין שבו נפסקו 5,000 ש"ח על התנהלות הנתבעת שגרמה לתובע עשרות שעות "התעסקות":

נוסף על האמור, זכאי התובע לפיצוי בגין הטרחה הרבה שנגרמה לו כתוצאה מחיוב חשבונו בסכומים עודפים, בניגוד למוסכם; כאמור, בכתב התביעה תיאר התובע את הטרחה הרבה שנגרמה לו כתוצאה מהטיפול בעניין. התובע הקדיש מזמנו לטיפול בסוגיה, הוא פנה אל הנתבעת, נאלץ להקדיש זמן יקר בהמתנה למענה טלפוני אנושי ובסופו של יום נדרש להעלות את טענותיו בבית המשפט. התובע אפוא זכאי לפיצוי וכן לפסיקת הוצאות משפט. אני מעמיד את הפיצוי הכולל המגיע לתובע בשיעור של 5,000 ₪.

תק (ת"א) 30673-11-12 טל ברזילי נ' פלאפון תקשורת בע"מ
 

דג סלע

New member
שאלה נוספת..

כתבת שלדעתך אפשר לתבוע את ביטול העיסקה והשבת הכסף
למעשה אני לא תובע את החנות שרכשתי ממנה , אלא את היבואן ונותן השירות , האם זה אפשרי ?

בנוסף האם יש טעם לשרבב לתביעה גם את שתי חברות השירות שהתעללו בי במשך התקופה , מעבר ליצואן עצמו ?

תודה
אורן
 
יש לתבוע את כל מי שאתה טוען לנזק ממנו.

אם אתה טוען לעוגמת נפש מחברה מסוימת, מה שאתה קורא "התעללות", אז אתה צריך לתבוע אותה.
 
למעלה