מחשבות (מנסה את מזלי)

מחשבות (מנסה את מזלי)

היי, אני יודעת שהפורום לא פעיל בעליל אבל בכל זאת מנסה את מזלי כאן אולי בכל זאת מישהו ייכנס ויקרא ואולי אפילו יהיו למישהו תובנות.

אז... מחר אני מסיימת לעבוד בעבודתי כקלדנית (עם קצת עבודות פקידות פה ושם אבל בעיקר קלדנות), ממש לא עבודה מול קהל, זאת לאחר שפוטרתי בגלל צמצומים במקום העבודה.
בינתיים בחנות טבע ליד הבית שלי, שאני קונה בה לא מעט, ראיתי שמחפשים קופאיות. עדיין לא ביררתי פרטים אבל אני קצת משתעשעת במחשבה להציע את עצמי לעבודה שם. זה יכול להיות נוח מבחינת המיקום (מרחק הליכה מהבית), אני מתחברת לסוג החנות הזה וגם ממה שאני רואה כלקוחה שם, לא משנה מתי אני באה, לא קורה שיש שם לחץ של תורים ארוכים, הרבה לקוחות וכו' אלא נראה, לפחות למראית עין שסה"כ רגוע שם כך שסביר שלא יהיה לחץ כמו בסופרמרקט "רגיל".
ההסתייגות שלי היא מזה שאין לי בכלל ניסיון כקופאית או בעבודה מהסוג הזה, או בכלל בעבודה מול קהל ולמרות שעל פניו נראה די רגוע שם, תמיד יכול לבוא הלקוח המעצבן הזה עם דרישות או תלונות וכו' ואני אספוג את זה.
אז שואלת כאן, למי שהתנסה בעבודה מסוג זה, מה דעתכם? בהנחה שהם כן מקבלים גם עובדים ללא ניסיון בתחום, שווה לנסות? אשמח לשמוע דעות וחוויות מבעלי ניסיון.
 

אלחנן1984

New member
שווה לנסות :)

את יכולה לנסות, ללמוד איך לתפעל קופה זה לא "תורה מסיני", זה די פשוט האמת,
אבל יש משהו אחר שאת יכולה לעשות, אם את קלדנית את יכוטלה להציע את עצמך בתור קופירייטרית, את יכולה להעשות אחלה כסף בזמן הפנוי שלך, תתחילי לעבוד בתור קופאית ותתחילי להציע את עצמך במקומות כמו X PLACE זה אתר שאנשים מציעים שם כלח מיני סוגי שירותים, תוכלי להיות כותבת תוכן עבור חברות של שיווק דיגיטלי, מחפשים בכמויות אנשים כאלה, בכל אופן, רצי על עניין הקופאית, יהיה בסדר, בהצלחה :)
 
תודה

לגבי עבודה מהבית, עשיתי את זה פעם בעבר הרחוק מאוד, היום בגלל שיש לי מחשב ישן ולא 100% תקין, כדי לעבוד כפרילנסרית מהבית אני אצטרך לקנות מחשב חדש, ואמנם אני יכולה אבל אם זה לא הכרחי אני מעדיפה שלא, לפחות כרגע.
 

אלחנן1984

New member
אין צורך במחשב חדש

אתה יכולה עדייןם להשתמש במחשב שלך באחריות
ואם זה כזה מפריע מחשב חדש עולה היום 1000 שקל
 
היי נטע

אני מאוד אתפלא לגלות שבמקומות כאלו דורשים ניסיון, זה מסוג העבודות שלא צריך אפילו לשלוח בשבילן קורות חיים ממה שידוע לי, והגיוס הוא במקום, ככה שאין שום סיבה שלא יקבלו אותך לעבודה. אם כבר, יש אפשרות שלא יקבלו אותך מסיבה של כישורי יתר, וחשש שתמצאי משהו טוב יותר ותעזבי, אבל אם תסבירי להם את המצב ותעשי רושם טוב, אין סיבה שלא יקבלו אותך אם הם באמת זקוקים לקופאיות (מה גם שבדרך כלל קופאיות לא עובדות באותו מקום במשך שנים).
 
תודה, נראה שכרגע זה כבר לא רלוונטי

כי אני כבר לא רואה שם את השלט, ובמחשבה שנייה, כרגע גם לא ממש לחוץ לי להתחיל לעבוד. אגב, כשכתבתי שהחשש שלי הוא בגלל שאין לי ניסיון, זה לא כי חששתי שלא יקבלו אותי אלא כי בגלל חוסר הניסיון שלי קשה לי לדעת מראש איך זה יהיה לעבוד כקופאית. לא התפעול של הקופה מלחיץ אלא עצם העבודה מול קהל. לכן, אם הייתי הולכת לעבודה כזאת, כקופאית, אז הייתי הולכת רק לחנות כמו זאת, שלפי מה שאני רואה אין בה לחץ מטורף של הרבה אנשים ויחסית רגוע שם. אולי בעתיד אשקול את זה שוב.
 
למעלה