מחשב לנובו חדש עם אחריות ל 3 שנים

Betty ben ishay

New member
שלום רב קניתי מחשב נייד דרך חברת י.ל סחר באינטרנט על סך 2500 שילמתי משלוח ובנוסף אף הרחבתי אחריןת ל 3 שנים. כשהתקנתי את הווינדוס הכל היה תקין בסיום המשימה סגרתי את המחשב וכשפתחתי אותו שוב גיליתי כתם שחור על גבי המסך. החברה טוענת דזה נזק ועל כן עליי לפנות לספק חיצןני על מנת לתקן אותו. אן להביא אותו למעבדה שלהם ולתקן אוצו בתשלום. השירות שניתן לי מלבד זאת היה מחפיר הם הוציאו לי את הנשמה עד שנתנו לנו לדבר עם מנהל. ןגם התשובה של מנהל לא התייחסה בכלל לשירות הגרוע שקיבלנו. אני מתקשרת 4 פעמים שיחה מתנתקת איש לא חוזר
נציג אומר לי שאני לא יכולה לדבר עם מנהל כי זה נתון לשיקול דעתו. ולאחר שאמרתי שנציג שלכם אמר לי שמנהל יחזןר אליי אז הוא אומר לי אני לא יודע מי זה הנציג שאמר לך את זה
אבל אי אפשר לדבר עם מנהל לאחר שאמרתי שבכוונתי לפנות למועצה לצרכנות הוא אמר שהוא יסתכן בעבודתו ומנהל יחזור אליי. שירות הזוי ביותר איש לא מנסה לעזור לא מנהל ולא עובד פשוט. זורקים את האחריות על הצרכן או על היצרן. היצרן אומר שזה תלוי רק בלנובו. אני בימים קשים מאוד ללא עבודה. אני סטודנטית ולכן רכשתי את המחשב כדי שאוכל להסתדר בימים אלו שהכל מקוון. אבל הנה כעת לנובו דורשת ממני לשלם לה תשלום נוסף. מה אפשר לעשות
 
למעלה