"מחתרות" של המרת-דת .....

"מחתרות" של המרת-דת .....

המחתרות הסודיות הללו - האם הן כללו "המרת-דת-מחתרתית"? הרי כל שצריךלעשות בשביל להמיר את הדת הוא ביקור אחד בכנסיה - אם אינני טועה - וברור שביקור אחד כזה בהחלט יכול לחמוק מידיעת ההסטוריונים . ובכן - האם ומתי "מנחם בגין ז"ל" המיר את דתו ? האם ומתי "מרידור" המיר את דתו ? האם ומתי "רזיאל ז"ל" ומשפחתו המירו את דתם? האם ומתי .... "שרה הקטנה ז"ל" ובעלה ....המירו את דתם? (( במחתרת כמובן...)
 
חציבת מנהרה מתחת ל"תבור" לקיבוצים......

כמה קילומטר מפרידים בין קיבוצי עמק-יזרעאל לבין תחתית ה"תבור" והעיר "נצרת"? (( וכנ"ל לגבי " בית-קשת" לדוגמא )) - כי זה בהחלט יכול להסביר התרחשויות-בטחוניות בעשרות השנים האחרונות .
 
למה שלא תבדקי במפה?

תוכלי כמובן למצוא לרגלי התבור את בית ספר "כדורי" שבו למד "יצחק רבין" שנרצח באמצעות "כדורים".
 
"כדורי" מחוברת למנזרים בנצרת???......

מבחינה טופוגרפית זאת הדרך הכי קצרה. למי שלא משתמש במנהרה מדובר בנסיעה ארוכה של יותר מחצי שעה . דרך המנהרה זה 10 דקות הליכה כנראה - עד ל"מעלית שמובילה לכנסיית ההשתנות". מחשבה יפה. מתי המציאו את ה"מעליות"? זה בטח מעלית של "שינדלר"
 
רדיפה דתית באמצעות וירוסים חיידקים וכו .....

האם הייתם מבינים "דת" או "כת" שדוגלת בהפצת מחלות ילדים? זאת הסכנה שבאוניברסיטאות דתיות - מכל הדתות = שימוש לרעה במחלות ילדים.........
 
מה רע במחלות ילדים?

הן הורגות לעיתים נדירות מאד, וכידוע מה שלא הורג מחשל ומה שכן הורג מחשל את אמא.
 
גם לי יש בדיחה בשבילך.....

במשך 16 שנים אני מחפשת הסבר למעשה קונדס שנעשה לי ברבנות ולדעתי אני בדרך לפתור את זה. מסתבר שיש משחק מילים בין מי שהיה מפקד מחנה פלשוב "אמון גת" המילה "גת" נשמעת בדיוק כמו "גט" -ואני סבורה שזהו ההסבר . כפי הנראה ל"אמון גת" יש קשרים מתמשכים עם ההנהגה הדתית בישראל והם מתנכלים לי על רקע "היסטורי" בגלל שאבי ניצול שואה מפלשוב . לא קונה את הסיפור על הנאצים שנעלמו לאחר השואה - הם פשוט קיבלו זהות בהתאם לרישומי ההוצאות להורג במחנות הריכוז . . עושים בעיות ב"גט" כטיהור קארמה ל"גת" = שנחשב לצדיק בארצנו = באופן לא רישמי כמובן. "גת," רודף אותי לצערי בסיוע ההסטוריונים של השואה שמכחישים את פעילותה של "כת הכפילים" . היסטוריונים שמכחישים את פעילות "כת הכפילים" ואת עליית חבל הסודטים לישראל הם טרוריסטים... לא סתם ביבי נתניהו כתב את הספר על הטרור - זה מבית . דרך אגב - יחידה 269 לא סולחת לי שגיליתי "מעשה קונדס" שלהם בבית יולדות הקיריה .... ( ההתנכלות למי שמתגורר במספר בית 269 כסגולה להצלחה )
 
עזוב זה נגד ציפי ליבני .......

זוכר את פיצוץ גשרי הרכבת ? לטענתי זה היה כבר אחרי שכל הנאצים עלו לישראל
 
למעלה