מטבח - איחסון מכשירים חשמליים

מטבח - איחסון מכשירים חשמליים פותח שרשור חדש בעיקבות בקשה להצגת הפיתרון שעשיתי במטבח. בתכנון המטבח שבניתי ,נשארה נישה ברוחב של כ60ס"מ שיועדה לאיחסון מכשירי חשמל שנמצאים בשימוש בכל מטבח. המחשבה היתה לעשות מדפים,שיוסתרו ע"י תריס מעץ. מכוון שהמטבח נבנה בשלבים ,החלק של התריס נשאר לסוף.שכבר התעיינתי למחיר התריס,קיבלתי חום. היה מדובר מעל לכ500 ש"ח ליריעה מוכנה של סרגילי עץ מודבקים על בד. וכן פרזול נילווה.(היריעה בא בגודל סטנדרטי,שמתוכה הייתי צריך לחתוך את הגודל של הנישה, הרבה פחת.) זאת הנישה .
 
הפתרון ההוצאה הגבוה על התריס העץ ,אילצה אותי לחשוב בכוון אחר. הפתרון היה לבנות מגרה עם גלגלים שתנוע ע"ג השיש .על המשטח של המגרה נחים הכלים,שולפים את המגרה מהמקום,מסובבים ,מחברים לחשמל,ואפילו לא צריך להוריד מהמגרה.אפשר לעבוד שהכלי נשאר על המגרה. (במקור היה מיקסר גדול וכבד של "קנווד" ,ששווק חיים מאז,והוחלף ע"י מיקסר קטן...)
 
וכך זה נראה במצב סגור גומרים לעבוד? מסובבים את המגרה ,ומחזירים למקום. רוחב המגרה תוכנן להשאיר מקום לקומקום החשמלי. ואפשרות ללהכניס את היד לחיבור חשמל לאביזרים אחרים . מכוון שנשאר הרבה מקום מעל המגרה ,הוספתי מעין מדף המכיל מגרות קטנות . מעל, בשלב יותר מאוחר , סגרתי עם דלת מעוצבת משולבת עם זכוכית .שסוגרת על ארונית שגם בה מאוחסנים עוד אביזרי מטבח חשמליים קטנים וכד'.
 

נוריה

New member
הרווחת כי תריס יכול לעשות הרבה צרות לנו אין תריס במטבח כי לכ-ל החברים שעשו - אחרי זמן לא רב הוא התחיל לחרוק ולעשות בעיות ולא נפתח בחלקלקות נעימה כפי שהיה בהתחלה. אצל רובם הוא פתוח כל הזמן ואז מה עשינו? סתם ביזבוז כסף. אחלה רעיון וביצוע נהדר.
 

uti

New member
רעיון וביצוע נהדרים../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif
 
למעלה