מטוסים קלים

מטוסים קלים

פיטס S1S מקדימה אקטרא 230 מאחור (אני מטיס) המרחק בין המטוסים - פחות ממטר.
 

NTM500

New member
אחלה תמונות מיקי ../images/Emo2.gif

רוצים עוד... בברכה, שי
 

master drums

New member
מאיפה כל הסימולטורים האלו?!

תרשום ת'שם.....אם מישהו מכיר סימולטורים של מטוסים קלים מוזמן לרשום כאן....
 

DSP

New member
אקסטרה והדרכה

בזמנו דיברת על אפשרות שניתן יהיה לבצע הדרכה (אוירובטית?) על האקסטרה. איפה עומדים הדברים? שאפו על הביצועים בתימן. כן ירבו. ועכשיו לפי המסורת צריך להעליב את ניצן...
 
אין שום חדש

זה היה ונשאר תלוי ביורם פלד, הוא שקל להכנס כשותף ולהדריך אוירובטיקה (בלי אפשרות לסולו) זה נותר בינתיים על הנייר - כי אני הייתי בחו", הוא היה בחו"ל ... ובינתיים האקטרא מושבתת ... להערכתי יש לזה עדין סיכוי. תימן - תודה על הפרגון, למרות הפדיחה שעשיתי.
 

eagle701

New member
זה לא סימולטור זאת תמונה אמיתית

אתה לא מכיר את מיקי גולן????@!?@?! מיקי שאלה לי אליך שתמיד רציתי לשאול למה מכרת את הפיטס??? נכון קנית אקסטרא מדהימה אבל איך אפשר לוותר על יפיוף דו כנפי מדהים???
 
שאלה מצחיקה

תשמע, פיטס מטוס יפה, אבל א. מדובר במאות אלפי שקלים (לפיטס) - נראה לך שיש לי כסף מיותר להחזיק אותו אם אני לא עושה בו שימוש? ב. ישן מפני חדש תוציאון - מה לעשות, האקסטר יותר חדש, יותר יפה (לדעתי), עם ביצועים הרבה יותר טובים, והרבה יותר מעשי למה שאני מבצע. ג. ניסית למצוא קונה בישראל כך שהמטוס ישאר כאן ואוכל גם לעשות בו שימוש מפעם לפעם - יוק. הרבה דברנים ואף קונה רציני אחד. יותר מליצן אחד מפורום תעופה קלה העז להציע מחיר הנמוך בעשרות אלפי דולרים ממה שהמטוס שווה (ונמכר בסופו של דבר) - כאילו, תפסו פרייר. אז שילכו ... המטוס פורק, נשלח לארה"ב ונמכר אחר כבוד לאמריקאי. דרך אגב, גם האקסטא 230 בתמונה נמכר ... במקומו יש 300S חדש (בארה"ב) - וגם הפיטס בתמונה (של השותף שלי בארה"ב) נמכר ... זה האופי של מטוסים.
 

eagle701

New member
תודה:)

אגב מיקי אני לא מבין למה חיפשת קונה בישראל זה היה די ברור שלא ימצא כאן קונה... אתה המטיס האוירובטי היחידי הרציני במדינת ישראל לצערינו יש גם את טייסי הצוות האוירובטי של חיל האוויר אבל נו טוב אצלהם זה לא תחביב כמו אצלך:) העיקר עכשיו יש לך מטוס שאתה טס עליו ונהנה!@
 

eagle701

New member
אגב יצא לי לראות את האקסטרא כמה פעמ

פעמיים כשהיתי בהרצליה פעם אחת עוד לפני שהיא קיבלתה את האות קריאה הישראלית:) והצביעה שלה באמת יפה אל תחשוב לשנות אותה!
 
אני לא יחיד

תשמע, יש גם את קובי, עם הזלין, שטס באופן קבוע, יש את עוזר שעשה את מיטב יכולתו בתימן בהנתן ה 152, ויש עוד כמה חברה. הבעיה היא קודם כל תקציבית, ואחר כך - מה עושים עם זה - כי בלי לעשות מופעים (אין מספיק) ותחרויות (צריך לנסוע לחול = עוד כסף) זה לא ממש מענין לצאת לשטח, לעשות לופ ולחזור (טוב, זה מענין, אבל לא בפעם ה 100) נ.ב. האקסטרא חדש מהנילונים עם צבע מהמפעל על פי הגדרתי, מהיכן אתה בכלל מעלה את האפשרות של החלפתו? (זה גם יקר מאד מאד - כעשרים אלף דולר - בגלל הצבעים המיוחדים למניעת חום גבוה - בגלל החומרים המורכבים)
 
למחרת כבר היה אחלה עשן

ביום הראשון השמן היה "נקי" מידי ולכן לא בער (חוסר בעשן) ולפעמים התלקח (אש). למחרת הענין סודר, רק חבל שאידיוט במטוס דפק את הפרופלור [האידיוט זה אני, לאלו שלא מכירים, ומדובר על המופע האוירובטי בתימן באוקטובר השנה]
 
שלא תעיז להגיד אידיוט...

בתור אחד שראה את המופע והתלהב/נדהם/נהנה מכל שניה של המופע המקצועי שנתת גם באוויר וגם אחרי הנחיתה על הקרקע (הסיבובים החדים והמדוייקים על המסלול) אל תיתן לתאונת הסעה קלה (ואמנם יקרה) שקרתה בסוף המופע להרוס את ההרגשה שנתת מופע גדול מהחיים! (אני יודע שלי קל לדבר כי לי אין מטוס שמקורקע חודש, אבל אחרי המופע שראיתי אני פשוט מעריץ את יכולות הטיסה של "האדיוט" ואת היכולות המנטליות שמאפשרות לבצע מופע כזה מול קהל) Take it easy - סה"כ נדפק הפגוש במהירות אפסית.
 

Aviation Addict

New member
היי מיקי

תודה על התמונות, ואשמח אם תשתף אותנו בעוד תמונות מהסידרה הזו. וברוך בא לפורום!
 
למעלה