מטיל זהב ב-$20,000: המוצרים הכי יקרים שקנו ישראלים ב-eBay
מנתוני איביי:
ישראלי מוכר מוצר לחו"ל בכל 3.5 שניות בממוצע;
מדי יום נמכרים כ-30K פריטים מישראל לעולם;
סה"כ כ-10M פריטים בשנה האחרונה – עלייה של 50% ביחס לשנה שעברה.
90% מבני הנוער הישראלים בגילאי 14–17 רוכשים באינטרנט לפחות 3 פעמים בחודש, מקום השני בעולם ברכישות מקוונות ב-eBay, אחרי הבריטים.
מנתוני סקר שנערך באוקטובר האחרון [...] עולה כי בחגי הקניות הבין-לאומיים 50% מבין הרוכשים רכשו בעליאקספרס, 38% רכשו ב-eBay ורק 17% רכשו באמזון.
המוצרים היקרים ביותר שקנו ושמכרו ישראלים באיביי ונתונים נוספים בכתבה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5112591,00.html
מנתוני איביי:
ישראלי מוכר מוצר לחו"ל בכל 3.5 שניות בממוצע;
מדי יום נמכרים כ-30K פריטים מישראל לעולם;
סה"כ כ-10M פריטים בשנה האחרונה – עלייה של 50% ביחס לשנה שעברה.
בכל 2 שניות ישראלי קונה מוצר באיביי;
כ-61% מהעסקאות מבוצעות באמצעות הסמרטפון;
בשנה האחרונה הזמינו הישראלים כ-70 מיליון מוצרים, מתוכם 17 מיליון (~רבע) באמצעות eBay.
כ-61% מהעסקאות מבוצעות באמצעות הסמרטפון;
בשנה האחרונה הזמינו הישראלים כ-70 מיליון מוצרים, מתוכם 17 מיליון (~רבע) באמצעות eBay.
90% מבני הנוער הישראלים בגילאי 14–17 רוכשים באינטרנט לפחות 3 פעמים בחודש, מקום השני בעולם ברכישות מקוונות ב-eBay, אחרי הבריטים.
"בישראל ממוצע ההחזרות באונליין עומד על 20%, בדיוק כמו ביתר המדינות. הישראלים התרגלו לסטנדרט שירות לקוחות ברמה הרבה יותר גבוהה מהנהוגה בארץ, ולפיו במקרה של תלונה או בקשה להחזר, הם מיד מקבלים זיכוי או שנשלח אליהם מוצר נוסף במתנה – לעתים מבלי שיצטרכו להחזיר את המוצר המקורי. הישראלים דווקא לא עושים שימוש לרעה במערכת. הסיבה לכך היא ככל הנראה שצרכן שמבצע יותר מכמה פעמים את 'טריק ההחזרות', מסתכן בכך שהחשבון שלו ייחסם."
מנתוני סקר שנערך באוקטובר האחרון [...] עולה כי בחגי הקניות הבין-לאומיים 50% מבין הרוכשים רכשו בעליאקספרס, 38% רכשו ב-eBay ורק 17% רכשו באמזון.
המוצרים היקרים ביותר שקנו ושמכרו ישראלים באיביי ונתונים נוספים בכתבה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5112591,00.html