Strange Little Girl
New member
מטלות בעבודה שעוזרות לנו להוציא עצבים
חשבתי היום על זה שכמעט בכל עבודה שהייתה לי מצאתי משהו שעזר לי לשחרר קצת עצבים על לקוחות או קולגות. בדרך כלל אלה היו מטלות או פעולות של העבודה שפשוט כללו פעילות שעוזרת לשחרר קיטור.
בפאסט פוד זה היה לשבור קוביות קרח - היה מיכל גדול לקרח שממנו היינו מביאים בדלי קוביות קרח למכונת המשקאות. כנראה בגלל גודל המיכל הקרח היה מתגבש לגושים גדולים והיינו שוברים אותו לקוביות עם כף שנועדה לכך. מאוד אהבתי לעשות את זה, מה גם שזה היה מקרר אותי בימי הקיץ כשגם המזגן בסניף לא עזר למול כמות הלקוחות...
בנתב"ג (סלקטורית) הייתה מכונת גריסה גדולה שמידי פעם היו מסנג'רים בודק או שניים לגרוס בה את כל הסטיקרים המסומנים של אותו יום (כשנגמר היום אי אפשר להשתמש בהם כי מתחלף קוד ואסור היה להשאיר אותם מסומנים). לפעמים כשנוסעים עצבנו אותי הייתי מתנדבת לגרוס, זה היה מרגיע אותי משום מה.
בעבודה הנוכחית לצערי אין מטלה כזו, הכי הרבה שאני יכולה לעשות כשלקוח מעצבן אותי זה לטרוק את השפורפרת חזק בסוף השיחה (אחרי שהוא ניתק) ומקסימום לרשום לו הערה נבזית במערכת הפנימית. כבר נתקלתי בהערות של אחרים על לקוחות מסויימים בסגנון "אחת הנשים הדוחות בארץ" ופשוט הוספתי "ההערה לעיל מדוייקת".
מה אתכם?
חשבתי היום על זה שכמעט בכל עבודה שהייתה לי מצאתי משהו שעזר לי לשחרר קצת עצבים על לקוחות או קולגות. בדרך כלל אלה היו מטלות או פעולות של העבודה שפשוט כללו פעילות שעוזרת לשחרר קיטור.
בפאסט פוד זה היה לשבור קוביות קרח - היה מיכל גדול לקרח שממנו היינו מביאים בדלי קוביות קרח למכונת המשקאות. כנראה בגלל גודל המיכל הקרח היה מתגבש לגושים גדולים והיינו שוברים אותו לקוביות עם כף שנועדה לכך. מאוד אהבתי לעשות את זה, מה גם שזה היה מקרר אותי בימי הקיץ כשגם המזגן בסניף לא עזר למול כמות הלקוחות...

בנתב"ג (סלקטורית) הייתה מכונת גריסה גדולה שמידי פעם היו מסנג'רים בודק או שניים לגרוס בה את כל הסטיקרים המסומנים של אותו יום (כשנגמר היום אי אפשר להשתמש בהם כי מתחלף קוד ואסור היה להשאיר אותם מסומנים). לפעמים כשנוסעים עצבנו אותי הייתי מתנדבת לגרוס, זה היה מרגיע אותי משום מה.
בעבודה הנוכחית לצערי אין מטלה כזו, הכי הרבה שאני יכולה לעשות כשלקוח מעצבן אותי זה לטרוק את השפורפרת חזק בסוף השיחה (אחרי שהוא ניתק) ומקסימום לרשום לו הערה נבזית במערכת הפנימית. כבר נתקלתי בהערות של אחרים על לקוחות מסויימים בסגנון "אחת הנשים הדוחות בארץ" ופשוט הוספתי "ההערה לעיל מדוייקת".

מה אתכם?