לטוס עם שגב ברעם
New member
מטס ממ"גים מבועת השרון לעין יהב 31.3.2017
אבקש להתחיל דווקא מהסוף...המטס המתואר לעיל, יהווה אבן בוחן מבחינת הרשויות והרגולטורים למידת הרצינות והאחריות אשר טייסי הענף מסוגלים לגלות למרות שאין להם 4X ו/או מכשירי קשר אוויראים.
אי לכך, אבקש מכל מי אשר שוקל להצטרף למטס, לקחת בחשבון את מידת יכולתו ומיומנותו להשמע להוראות ולהנחיות המארגנים ולא לסטות מהם, בשל הרגישות הרבה (במיוחד במקטע הראשון - "עוקף נתב"ג"), הן מבחינת העובדה שהוא יידרש לגובה טיסה נמוך מעפ"ש והן מתוקף העובדה שהנתיב עובר מעבר לקו הירוק וכל תקלה ו/או נחיתת חירום במקטע הזה עשויה להיות מורכבת במיוחד לחילוץ....יחד עם זאת ולמרות הכל, נשמח למשתתפים רבים אשר יחוו טיסה ייחודית ומאתגרת לכל הדעות. להלן תיאור כללי של המטס :
א. תוכנית הטיסה :
טיסת ממ"גים, ממנחתי רונית ועין ורד אשר בבועת השרון, למנחת עין יהב אשר בערבה, ביום שישי 31.3.2017 , משעה 05:20 (אור ראשון) ועד 13:00 בצהרים.
ב. השיטה ומספר משתתפים :
1. טיסה בתוואי אחד, בשלושה או ארבעה לגים/מקטעים מבועת השרון ועד עין יהב.
2. כל 8 - 10 כלים יטוסו בדבוקה אחת (יקבע מוביל ומאסף בכל דבוקה/גאגל).
3. הפרש של כ- 20 דקות בין דבוקה לדבוקה.
4. לכל ממ"ג יהיה רכב לוגיסטיקה, פינוי וחילוץ עם עגלה, אשר יהיה עימו בקשר וילווה אותו במתווה קרקעי לאורך המסלול.
5. מומלץ על 2 אנשים בממ"ג ו2 אנשים ברכב המלווה.
ה. דגשים לגובה הטיסה במקטע הראשון בהתאם לגובה הנתיב "עוקף נתב"ג" במפת גובה נמוך :
חשוב ביותר להקפיד בלג/מקטע הראשון על הגבהים הבאים :
גובה מקסימלי במקטע מניר אליהו עד ירחיב – עד 500 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע מירחיב עד שער שומרון – עד 900 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע משער שומרון עד המחצבה – עד 1000 רגל מעל פני הים זה גובה מקסימאלי אותו אסור לעבור .
גובה מקסימלי במקטע מהמחצבה עד מבוא חורון – עד 1300 רגל מעל פני הים זה גובה מקסימאלי אותו אסור לעבור .
גובה מקסימלי במקטע ממבוא חורון עד שער הגיא – עד 1800 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי משער הגיא עד זכריה – עד 1700 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע מזכריה עד אינטל – עד 1200 רגל מעל פני הים.
אז...מה עושים ? איך משתתפים ?
מתארגנים באופן עצמאי, בקבוצה של עד 8-10 כלים בכל דבוקה.
כלים של 2 פעימות בנפרד מכלים של 4 פעימות.
בוחרים מוביל (יהיה חתום ואחראי על הגשת המירשה והניווט במהלך הטיסה).
בוחרים מאסף (יהיה האחראי על הקשר עם רכבי החילוץ והליווי בקשר רדיו, טלפון & ווצאפ ושכל הכלים לא יזלגו/יסטו מחוץ לרוחב הנתיב המאושר).
עורכים רישום שמות המשתתפים, שולחים במייל עם ציון מקום ההמראה, עד 17.3.2017. למייל : [email protected]
לבסוף, חובה להגיע לתדריך ביום רביעי 29.3.2017 בשעה 19:00 במנחת עין ורד.
המסלולים ל4 פעימות והקבצי ניווט שלהם מצורפים בהודעה זו או בצמודות לה. בהתאם למספר הכלים של 2 פעימות ייבנה נתיב מתאים להם בנפרד.
אז עד 17 למרץ התחילו לחבור האחד לשני ונאחל לכולם טיסות לרב ונחיתות בטוחות תמיד
בברכה,
שגב ברעם
אבקש להתחיל דווקא מהסוף...המטס המתואר לעיל, יהווה אבן בוחן מבחינת הרשויות והרגולטורים למידת הרצינות והאחריות אשר טייסי הענף מסוגלים לגלות למרות שאין להם 4X ו/או מכשירי קשר אוויראים.
אי לכך, אבקש מכל מי אשר שוקל להצטרף למטס, לקחת בחשבון את מידת יכולתו ומיומנותו להשמע להוראות ולהנחיות המארגנים ולא לסטות מהם, בשל הרגישות הרבה (במיוחד במקטע הראשון - "עוקף נתב"ג"), הן מבחינת העובדה שהוא יידרש לגובה טיסה נמוך מעפ"ש והן מתוקף העובדה שהנתיב עובר מעבר לקו הירוק וכל תקלה ו/או נחיתת חירום במקטע הזה עשויה להיות מורכבת במיוחד לחילוץ....יחד עם זאת ולמרות הכל, נשמח למשתתפים רבים אשר יחוו טיסה ייחודית ומאתגרת לכל הדעות. להלן תיאור כללי של המטס :
א. תוכנית הטיסה :
טיסת ממ"גים, ממנחתי רונית ועין ורד אשר בבועת השרון, למנחת עין יהב אשר בערבה, ביום שישי 31.3.2017 , משעה 05:20 (אור ראשון) ועד 13:00 בצהרים.
ב. השיטה ומספר משתתפים :
1. טיסה בתוואי אחד, בשלושה או ארבעה לגים/מקטעים מבועת השרון ועד עין יהב.
2. כל 8 - 10 כלים יטוסו בדבוקה אחת (יקבע מוביל ומאסף בכל דבוקה/גאגל).
3. הפרש של כ- 20 דקות בין דבוקה לדבוקה.
4. לכל ממ"ג יהיה רכב לוגיסטיקה, פינוי וחילוץ עם עגלה, אשר יהיה עימו בקשר וילווה אותו במתווה קרקעי לאורך המסלול.
5. מומלץ על 2 אנשים בממ"ג ו2 אנשים ברכב המלווה.
ה. דגשים לגובה הטיסה במקטע הראשון בהתאם לגובה הנתיב "עוקף נתב"ג" במפת גובה נמוך :
חשוב ביותר להקפיד בלג/מקטע הראשון על הגבהים הבאים :
גובה מקסימלי במקטע מניר אליהו עד ירחיב – עד 500 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע מירחיב עד שער שומרון – עד 900 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע משער שומרון עד המחצבה – עד 1000 רגל מעל פני הים זה גובה מקסימאלי אותו אסור לעבור .
גובה מקסימלי במקטע מהמחצבה עד מבוא חורון – עד 1300 רגל מעל פני הים זה גובה מקסימאלי אותו אסור לעבור .
גובה מקסימלי במקטע ממבוא חורון עד שער הגיא – עד 1800 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי משער הגיא עד זכריה – עד 1700 רגל מעל פני הים.
גובה מקסימלי במקטע מזכריה עד אינטל – עד 1200 רגל מעל פני הים.
אז...מה עושים ? איך משתתפים ?
מתארגנים באופן עצמאי, בקבוצה של עד 8-10 כלים בכל דבוקה.
כלים של 2 פעימות בנפרד מכלים של 4 פעימות.
בוחרים מוביל (יהיה חתום ואחראי על הגשת המירשה והניווט במהלך הטיסה).
בוחרים מאסף (יהיה האחראי על הקשר עם רכבי החילוץ והליווי בקשר רדיו, טלפון & ווצאפ ושכל הכלים לא יזלגו/יסטו מחוץ לרוחב הנתיב המאושר).
עורכים רישום שמות המשתתפים, שולחים במייל עם ציון מקום ההמראה, עד 17.3.2017. למייל : [email protected]
לבסוף, חובה להגיע לתדריך ביום רביעי 29.3.2017 בשעה 19:00 במנחת עין ורד.
המסלולים ל4 פעימות והקבצי ניווט שלהם מצורפים בהודעה זו או בצמודות לה. בהתאם למספר הכלים של 2 פעימות ייבנה נתיב מתאים להם בנפרד.
אז עד 17 למרץ התחילו לחבור האחד לשני ונאחל לכולם טיסות לרב ונחיתות בטוחות תמיד
בברכה,
שגב ברעם