מטפל NLP מומלץ אזור המרכז

EY555

New member
עדיין זו הכללה מאוד גסה.

ולבסס את זה על כמה מקרים שאתה מכיר שבהם מנחה NLP לא הצליח לתת מענה למונחה - זה לא רציני.
אגב, לי יש כמה דוגמאות הפוכות של מנחי NLP מצויינים שמצליחים לתת פתרונות יפים מאוד למונחים - האם זה אומר משהו על כלל המנחים בארץ ..
בקיצור כמו כל תחום יש טובים ויש פחות טובים ורצוי מאוד להיות הוגנים ולהימנע מהכללות גסות כאלה שהן ממש לא רציניות ולא תורמות לכלום ..
 

ommerl

New member
בתור מטפל וסופרוויזר ב- NLP אני יכול להגיד כמה דברים

אני לא אספר לך על התוצאות שלי עם לקוחות כי למה שתאמין לי. אני אספר לך דווקא על הסופרוויז'ן-
אני בודק וממשב דוחות טיפול של תלמידי מאסטר באחת המכללות הגדולות בארץ ל- NLP ולמרות שיש להם מה ללמוד ולשפר אני רואה באופן קבוע תוצאות משמעותיות ומרגשות בחיים של המונחים שלהם. ומדובר בתלמידי NLP שנמצאים בשלב של סופרוויז'ן בכלל. הם עדיין לא סיימו את ההסמכה, יש להם עוד מה ללמוד ולשפר, ועדיין המונחים שלהם כבר מפיקים תוצאות.

אז לא ברור לי למה חווית את מה שחווית. אולי נפלת איכשהו על מטפלים שלא למדו כמו שצריך, או שלא העמיקו עד הסוף, או שהציפיות שבאת איתן או שהם יצרו אצלך לא תאמו לחוויה שלך בסופו של דבר.

מניסיוני כמטפל אין 100%. לכל אחד יש סגנון תפיסה שונה ודרך שונה לייצר הכללות ולמידות. כשהמנחה מבין את האופן שבו אתה מכליל ולומד הוא יכול להתאים לך יותר בשפה שלו ובתהליכים שהוא בוחר להעביר.

מנחה NLP שהוא פחות מנוסה, קשה לו לקלוט במהירות את סגנון התפיסה הלמידה והאופן שבו המונחה יוצר הכללות. כתוצאה מכך הוא ינסה ובידוק דברים שונים שחלקם לא יעבוד. אבל כשהוא כן יקלע למשהו שמתאים לסגנון התפיסה זה יעבוד חזק ומהר.
אין עם זה בעיה. זו הסיבה שמנחה מתחיל ייקח גם פחות כסף ממנחה מנוסה.

אין ספק שהתחום הזה לא מושלם. לא כל בית ספר מלמד אותו הדבר ובהתאם לכך גם הרמה של המטפלים שונה מאחד לאחד. כמו כן, יש מיומנויות שפה שלוקח זמן לשלוט בהן טוב ולשלב בתהליכים מובנים.

בין כה וכה אנחנו מדברים על סדרות קצרות של מפגשים. זה לא שנים של טיפול ולא סדרות של 10-20 פגישות לבעיה ספציפית.
 
ג

גל סביליה

Guest
האמירה הזו שלך היא מאוד מכלילה

ולא נכונה.
יש מספר גורמים שיכולים להשפיע על תוצאות הטיפול, ולא בהכרח אי הצלחה של טיפול מעידה משהו על המאמן. המון פעמים אנחנו נרצה לשנות משהו בחיים שלנו, רק לא באמת. לא הרבה אנשים מוכנים לשינוי אמיתי ולעבודה עצמית, ולאלו שכן אני ממליצה בחום שיחפשו את המטפל שהם סומכים עליו ויגשו לעבודה.
מלבד זאת, בייחוד בתחום מרתק ועמוק כמו NLP, לעיתים התנהגות מסוימת על פני השטח מורכבת מהמון רבדים: משהו שקרה בעבר, איזשהו קונפליקט פנימי, אמונה שמגבילה את אותו בן אדם בחיים, תחושות לא נעימות שעולות במצבים מסוימים ועוד. בדיוק כמו בכל מקום אחר שבו נדרשת סדרת טיפולים, גם כאן העבודה היא לא חד פעמית בכל המקרים.
 

oren1012

New member
מטפל NLP מומלץ אזור המרכז

שלום,

אשמח לקבל המלצות למטפל NLP מומלץ מאיזור המרכז.
רצוי מאיזור השרון (פ"ת, ראש העין, כ"ס וכו') אך ניתן להרחיב גם לכל איזור המרכז

אם זה משנה-
סיבת הטיפול זה נושא של דימוי עצמי נמוך, יכולת תקשור נמוכה עם אנשים, פחד קהל וכיוצ"ב.


תודה ויום טוב
 
למעלה