מטרותיי למחר - 11.12.2006
בתחום חינוך הילדים: 1.לסדר ולפנות את פינת האוכל (שאוכל לכתוב עליה מערכי שיעור לזאטוטים שלי). 2. לקרוא פרק אחד מספר על חינוך ילדים. 3.להכין מערך שיעור ראשון. 4.לצאת עם הילדים לגינה. 5.לשחק עמם בכדור (פיתוח מוטוריקה גסה). 6.(שאוב מרעיון נהדר של איילת נהדרת) -לאסוף עם הילדים עלים בשלכת/ירוקים, חול, חצץ, ולהכין איתם עבודת מלאכה (כמו בגן פילנטרופי פרטי...). 7.לספר להם סיפור (לכל אחד מהם בנפרד, אחד מהם מסרב להקשיב לסיפור כאשר אני מספרת לאחיו- רק לדפדף בספר ולא בנוכחותי- אם יש הצעה למישהו מה לעשות כדי לשכנע אותו להקשיב לסיפור אשמח מאוד). 8. לתת להם לצייר על נייר התלוי על הקיר (מחזק את חגורת הכתפיים). 9. לסדר תא אחד בלבד בארון הילדים. - חינוך לסדר וארגון. 10.ללמד לרכב על תלת אופן. 11. פאזל אחד. 12. להתחיל לאסוף גרוטאות לעבודות יצירה. 13. לעבוד אתם בפלסטלינה (בני מסרב לגעת בבצק/פלסטלינה וממש נגעל ממנו. ידוע לי שלישת בצק מחזקת את אצבעות הידים ומכינה את הילד לכתיבה, אם יש גם לכם רעיון לדרך שונה לחיזוק אצבעות הידים לפעוט, מלבד לחיצה על כפתורים אשמח על כך. תזונה: לעת עתה, רישום כל מה שנכנס לפה ומתי, והקפדה על שתיית כוס מים כל שעה. וכמובן, כתיבת דפי בוקר.
בתחום חינוך הילדים: 1.לסדר ולפנות את פינת האוכל (שאוכל לכתוב עליה מערכי שיעור לזאטוטים שלי). 2. לקרוא פרק אחד מספר על חינוך ילדים. 3.להכין מערך שיעור ראשון. 4.לצאת עם הילדים לגינה. 5.לשחק עמם בכדור (פיתוח מוטוריקה גסה). 6.(שאוב מרעיון נהדר של איילת נהדרת) -לאסוף עם הילדים עלים בשלכת/ירוקים, חול, חצץ, ולהכין איתם עבודת מלאכה (כמו בגן פילנטרופי פרטי...). 7.לספר להם סיפור (לכל אחד מהם בנפרד, אחד מהם מסרב להקשיב לסיפור כאשר אני מספרת לאחיו- רק לדפדף בספר ולא בנוכחותי- אם יש הצעה למישהו מה לעשות כדי לשכנע אותו להקשיב לסיפור אשמח מאוד). 8. לתת להם לצייר על נייר התלוי על הקיר (מחזק את חגורת הכתפיים). 9. לסדר תא אחד בלבד בארון הילדים. - חינוך לסדר וארגון. 10.ללמד לרכב על תלת אופן. 11. פאזל אחד. 12. להתחיל לאסוף גרוטאות לעבודות יצירה. 13. לעבוד אתם בפלסטלינה (בני מסרב לגעת בבצק/פלסטלינה וממש נגעל ממנו. ידוע לי שלישת בצק מחזקת את אצבעות הידים ומכינה את הילד לכתיבה, אם יש גם לכם רעיון לדרך שונה לחיזוק אצבעות הידים לפעוט, מלבד לחיצה על כפתורים אשמח על כך. תזונה: לעת עתה, רישום כל מה שנכנס לפה ומתי, והקפדה על שתיית כוס מים כל שעה. וכמובן, כתיבת דפי בוקר.