מידול בן אדם ולבוש

מידול בן אדם ולבוש

אני מתחיל למדל בן אדם, ויש לי שאלה בקשר ל"הלבשה": האם עלי למדל את הדמות ולהוסיף לה אוביקטים נפרדים שיהיו הלבוש שלה? האם להשתמש בCLOTH כדי ליצור לה לבוש? או שהלבוש יהיה חלק מהאוביקט של הדמות עצמה? אגב, איך ממירים פרויקט של 3ds max 7 לפרויקט של 3ds max 6? בתודה מראש
 
זה נורא תלוי מה אתה רוצה לעשות עם

הדמות אחרי זה. או איזה מניפולציות תרצה לעשות עם הבגדים מאוחר יותר. וזה נורא תלוי בצורת עבודה שלך, השאלה היא עם מה אתה מתכוון אחרי זה להזיז את הבגדים, והאם יש בזה צורך בכלל? ברור שאם אתה רוצה שהדמות תוריד למשל כפפות מהידיים אז אתה צריך למדל את הכפפות בנפרד ואת היד בנפרד, אם אין לך צורך אז אתה ממדל את הכפפה כחלק מהגוף עצמו. אם אתה מתכוון להשתמש בפלאגינים או מודיפיירים שמאפשרים לדמות תנועת בד, לכל אחד מהם יש מתודה שונה של עבודה. ואם אתה מסתפק בזה שה-bones יזיזו את הבד אז גם לזה יש מתודת עבודה. בכל מקרה אם אתה משתמש במקס אז יש טוטוריאל בעזרה שמראה איך ממדלים דמות low poly כשבסוף יש הסבר קצר על בגדים, שווה עיון. לגבי המרות לגרסאות ישנות, מקס לא מאפשר כזה דבר, ישנו פלאגאין בשם bobo's file format שבעקרון יוצר סקריפט של כל הסצנה שלך במקס, וכשאתה פותח את הגרסה הקודמת של מקס אתה צריך להריץ את הסקריפט והוא בונה את הכל מחדש. כמובן שאם השתמשת בפונקציות חדשות זה לא ממש יעזור לך. אני לא בטוח אם כבר יצאה גרסה ל-7, אבל שווה חיפוש בגוגל אם זה פותר לך את הבעיה.
 
אוקי תודה

אז אם אני בונה את הדמות והבגד בנפרד - איך אני יודע לעשות את הבגד מותאם לגמרי לגוף של הדמות. אולי אפשר עם סוג כלשהו של CLOTH? או שפשוט למדל? דבר שני: בקשר להשפעה של העצמות על הבגדים. למדתי RIGGING ברמה נמוכה בעזרת עצמות ומודיפייר סקין. להשתמש בו כדי להשפיע גם על הבגדים, או שהם יהיו צריכים עצמות משלהם? בתודה מראש
 
אני מצטער שאין לי כרגע

זמן לענות בצורה ארוכה יותר לשאלה תיאלץ להסתפק בתמונה כרגע, ובכל מקרה אתה מוזמן להציץ שם ולגלות עולם חדש של תשובות.
 
למעלה