בקמפי היהו יחסי ההאעברה לרוב 12/29 או 11/29
לסראם ולשימנו יש גם 11/32
מי שיצליח למצוא איך להרכיב פריילוף xd על גלגל כביש ( זה מתחיל לצאת לשוק ) יוכל להרכיב קסטה עם גלשל קטן 10 ואז להרכיב קסטה 11/36
בעידן ריבוי קסטות 39/32 זה כמו קומפקט 34/28 - היתרון בדאבל
זה לא רק מחיר יותר זול לקראנק 105 שנחשב אמין וטוב .
היתרון הנוסף זה בנוחות המעבר בין הפלטות .
בקראנק 52-39 מעבר הקפיצה בין הפלטות 13 שינים
בקראנק 50/34 מעבר הקפיצה בין הפלטות 16 שינים .
לכל דבר אפשר להתרגל אבל בבסיס הדאבל יותר נוח ..................
היתרון נוסף במישור 52 קצת טוב יותר מ 50 שגלגלי השנים בקסטה שוום .
הדבר היחידי שיש היתרון לקומפקט בשכלול ביחד עם קסטה זה קצת יותר קל
150 - 100 גרם ברמת איכות שווה ....
קצת הסטורה הקומפקט עשה עלי ב 2005 בערך בתקופה הזו לשימנו קסטה הגדולה לכביש הייתה 12/27 ולקומפניולו היה קסטה 13/29 בסטואציה הזו הקומפקט נתן אפשרות להגדיל את יחס העברה .....
ועזר לפיתוח ענף אופני הכביש במיוחד בקטעי ההררים .