מידע שיכול לחסוך לכם הרבה עוגמת נפש
בסוף השבוע האחרון היינו אני ובעלי במלון המלך שלמה באילת. העיסקה היתה מיום חמישי ה-23.6 ועד יום שבת 25.6. כמובן שהיינו בטוחים, לאור נסיוננו בעבר ומנסיונם של אחרים שהעזיבה ביום שבת היא במוצאי שבת. כך לפחות היה בכל המלונות שהתארחנו בהם עד היום. ביום שבת, בשעה 12 בצהריים, פתאום בלי שום אזהרה מוקדמת, נדרשנו, אנחנו ועוד אנשים כמובן, כל אלה שהיו באותה עיסקה, לעזוב את החדר או לשלם תוספת של 250 ש"ח עבור הזכות להישאר עד מוצאי שבת. היינו המומים מכך שלא הוזכרה מילה אחת על כך, לא בעיתונים, לא בסוכנות הנסיעות ולא במלון עצמו בזמן הרישום או בשלטים מתאימים. כלום. ואז נאמר לנו ע"י פקידי הקבלה שהנהלת רשת ישרוטל שינתה את הנהלים שלה לגבי השבתות לפני כחודשיים ומאז הם נאלצים (הפקידים) להתמודד עם אורחים עצבנים וממורמרים וכל שבת המחזה המביש הזה חוזר על עצמו. הכי הגדילו לעשות לגבי הדתיים. גם אורחים דתיים נדרשו לעזוב את חדרם או לשלם תוספת של 250 ש"ח. מי שלא הסכים הוכרח לעזוב את החדר ולשבת בלובי המלון 8 שעות לפחות עד יציאת השבת. היתה מהומה גדולה בשעות הצהריים וכל העסק היה מביש ומיותר. ומה שהכי הכי מרגיז בכל הסיפור שהם לא מיידעים על כך אף אחד ובכך בעצם שוללים מאיתנו את הזכות להחליט האם זה מתאים לנו או שאולי כדאי ללכת למלון אחר, מה שבטוח שכדאי ! פתאום הם מנחיתים את זה עליך וזהו. עד שהבורג של מי שהחליט על כך יחזור למקומו, עצתי לכם להמנע מללכת למלונות רשת ישרוטל, גם בגלל שצריך להחרים מלונות שלא מכבדים את אורחיהם וגם מי יודע איזו הפתעה אחרת תנחת עלינו במלון מבלי שנדע על כך מראש ! יש הרבה מלונות טובים ונעימים אחרים, לא צריך לתת פרנסה למי שלא יודע לכבד. לידיעתכם. כל מה שכתבתי כאן באחריות וממקור ראשון. לצערי על בשרי חוויתי זאת ואני עדיין כעוסה ביותר.
בסוף השבוע האחרון היינו אני ובעלי במלון המלך שלמה באילת. העיסקה היתה מיום חמישי ה-23.6 ועד יום שבת 25.6. כמובן שהיינו בטוחים, לאור נסיוננו בעבר ומנסיונם של אחרים שהעזיבה ביום שבת היא במוצאי שבת. כך לפחות היה בכל המלונות שהתארחנו בהם עד היום. ביום שבת, בשעה 12 בצהריים, פתאום בלי שום אזהרה מוקדמת, נדרשנו, אנחנו ועוד אנשים כמובן, כל אלה שהיו באותה עיסקה, לעזוב את החדר או לשלם תוספת של 250 ש"ח עבור הזכות להישאר עד מוצאי שבת. היינו המומים מכך שלא הוזכרה מילה אחת על כך, לא בעיתונים, לא בסוכנות הנסיעות ולא במלון עצמו בזמן הרישום או בשלטים מתאימים. כלום. ואז נאמר לנו ע"י פקידי הקבלה שהנהלת רשת ישרוטל שינתה את הנהלים שלה לגבי השבתות לפני כחודשיים ומאז הם נאלצים (הפקידים) להתמודד עם אורחים עצבנים וממורמרים וכל שבת המחזה המביש הזה חוזר על עצמו. הכי הגדילו לעשות לגבי הדתיים. גם אורחים דתיים נדרשו לעזוב את חדרם או לשלם תוספת של 250 ש"ח. מי שלא הסכים הוכרח לעזוב את החדר ולשבת בלובי המלון 8 שעות לפחות עד יציאת השבת. היתה מהומה גדולה בשעות הצהריים וכל העסק היה מביש ומיותר. ומה שהכי הכי מרגיז בכל הסיפור שהם לא מיידעים על כך אף אחד ובכך בעצם שוללים מאיתנו את הזכות להחליט האם זה מתאים לנו או שאולי כדאי ללכת למלון אחר, מה שבטוח שכדאי ! פתאום הם מנחיתים את זה עליך וזהו. עד שהבורג של מי שהחליט על כך יחזור למקומו, עצתי לכם להמנע מללכת למלונות רשת ישרוטל, גם בגלל שצריך להחרים מלונות שלא מכבדים את אורחיהם וגם מי יודע איזו הפתעה אחרת תנחת עלינו במלון מבלי שנדע על כך מראש ! יש הרבה מלונות טובים ונעימים אחרים, לא צריך לתת פרנסה למי שלא יודע לכבד. לידיעתכם. כל מה שכתבתי כאן באחריות וממקור ראשון. לצערי על בשרי חוויתי זאת ואני עדיין כעוסה ביותר.