מיואשים - כלב לא ממושמע ונושך..

droplet8

New member
מיואשים - כלב לא ממושמע ונושך..

היי!

הכלב שלנו אצלנו כבר 7 שנים ופינקנו אותו מאוד.
בעבר היה נוושך אם בטעות היו דורכים עליו, אבל בשנתיים האחרונות החל לנשוך בסיטואציות נוספות, בעיקר שקשורות במגע ברגליים הקדמיות שלו.
לאחרונה נוספה תינוקת למשפחה והוא הביע התעניינות. כשהחלה "לדבר" היו כמה ימים שהיה נובח עליה, ועכשיו הוא סתם נמנע מאינטראקציה איתה.

החלטנו שחייבים לשים לו גבולות, אבל נראה שלא ממש אכפת לו לקבל תיקונים בעזרת מכות על האף\האלטי\קולר דוקרנים (או שאנחנו עדינים מידי).

אנחנו מבינים שלהשאיר אותו ללא השגחה עם התינוקת לא יהיה אפשרי, אבל אנחנו רוצים איזשהו שיפור שיקל על ההתנהלות שלנו - שיהיה בשקט כשנבקש, שלא ירוץ וישרוט דלתות אם סוגרים אותו בחדר, שלא יתפרע בזמן טיול, שישב בשקט במקום שלו כשכולם אוכלים ולא ידבק לשולחן (כן עשינו הרבה טעויות שגרמו להתנהגויות האלה עד עכשיו אבל זה המצב)..

אודה לכל עצה..!
 
בכל מקרה של נשכנות נשיכות ותוקפנות, ובפרט כשמדובר בנוכחות של

תינוק בבית, לא הייתי משאיר את זה לייעוץ דרך האינטרנט אלא הייתי פונה למאלף מוסמך שיבוא, יראה את הכלב, יאבחן אותו, יראה את הבית ואת סידור הבית, וינחה כיצד לנהוג וכיצד לטפל.
&nbsp
בכל מקרה, לא הייתי מעניש (="מתקן") באמצעות מכות על האף, האלטי או קולר דוקרנים. הרבה פעמים זה עלול רק להחריף את התופעה, להחריף תוקפנות ובוודאי לא לשכך רגש עוין אלא רק להחריף אותו עוד יותר.
&nbsp
בוודאי כשמדובר בתינוק - אם הכלב יחטוף עונש בכל פעם שהוא עושה משהו (טוב או לא טוב) בנוכחות התינוק, הוא עלול בהחלט לייחס את הענישה לנוכחות של התינוק, ולהתחיל להיות עוין כלפיו.
&nbsp
בנוכחות התינוק לא מענישים! חד משמעית לא!
&nbsp
לרשותכם, עמית זית - מאלף ומטפל התנהגותי בכלבים.
052-2325678
 
למעלה