מילוי קמטים באמצעות מחט הקנולה

מילוי קמטים באמצעות מחט הקנולה

מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

לשמחתי, הטכניקה הזו התפשטה ברחבי אירופה וממשיכה להתפשט בקצב מהיר מאוד גם לדרום אמריקה ולאסיה. אמנה כעת מספר יתרונות שקשורים בשיטה.

השיטה בטוחה יותר. הזרקת חומר מילוי במחט הקנולה לצורך מילוי נפחים למיצוק הפנים, נחשבת לבטוחה מאוד. הזרקת החומרים בשיטה הזו אושרה על ידי ה-FDA האמריקני.
אין שטפי דם. בטיפולים שונים של מיצוק פנים שבהם מבוצע מילוי נפח, חלק מתופעות הלוואי הן שטפי דם על הפנים לאחר הטיפול. בשיטת ההזרקה על ידי מחט קנולה, אין שטפי דם כלל. הטכניקה של המחט מגיעה לכל אזור ואזור בצורה מדויקת, ומשום שאין לה חוד, היא לא פוגעת בכלי דם ובעצבים, אלא עוברת בסמוך להם.
אין כאבים. בדיוק מהסיבה שהמחט לא חדה ולא פוגעת בכלי דם ובעצבים, ההזרקה במחט הקנולה הפכה לטיפול ללא כאבים, מה שמקל מאוד על הפחד הראשוני. הדבר מהווה יתרון אדיר בדרך למיצוק הפנים.
אין צורך להשתמש בהרבה חומר. יתרון הדיוק של המחט הארוכה מאפשר לרופא המטפל שליטה במהלך מילוי הנפחים וזיהוי של כמות החומר שהוזרק לכל נקודה ונקודה.
ברור כי באמצעות מחט הקנולה, היתרונות רבים למילוי נפחים בשטח הפנים. אין ספק כי מיצוק פנים הופך להיות קל יותר וידידותי יותר. ניתן למלא באמצעות המחט בין היתר את אזורי עצמות הלסת העליונות והתחתונות בדיוק מקסימלי וכך לקבל מראה פנים צעיר ורענן הרבה יותר.
 
למעלה