מילון מונחים לסדרה

JeeChan

New member
מילון מונחים לסדרה

^^ לדעתי כדאי שגם לפורום שלנו יהיה מילון מונחים לסדרה. אז אני מציע שאנשים ישרשרו לפה מונח עם ההסבר למונח וכשנסיים אני אעלה את זה למילון המונחים של הפורום D:
 

Envious

New member
רעיון מצוין OO;

אבל אני בטח לא יודעת XDD פרק אחד לא אמר לי הרבה :p
 

ashkeloni

New member
תוספת לרעיון שלך--->

נגיד ומישהו בא וכתב משהו מסוים, ומישהו אחר רוצה להוסיף, אז הוא משרשר אל אותו האחד ומוסיף את המידע דוג: אני כותב משהו על איצ'יגו, נגיד שכתבתי את השם המלא שלו, ואת הגיל שלו. עכשיו, אתה בא ורוצה להוסיף עוד מידע, אתה תכתוב את זה בתור תגובה אלי. ככה כל מונח יהיה מסודר במקום אחד כללי.
 

dark max

New member
סול סלייר[SOUL SLAYER] ../images/Emo58.gif

הקאטנה [חרב] שהשיגינאמי [אלי המוות] משתמשים בה. לקאטנה יש שם, ואישיות, ולכן הצורה השניה והשלישית שונה מאחת לאחת, כשאצל הראשונה אין הבדל כה מהותי. צורה ראשונה: קאטנה רגילה, כשהופכים לשיגינאמי מקבלים אותה יחד עם הבגדים המיוחדים. צורה שניה: ניתן להשתמש בה רק לאחר שגילית מה השם של הסול סלייר [איצ'יגו הוא מקרה מיוחד]. היא מופיע בשלל צורות ושונה לחלוטין מאחד לאחד. צורה שלישית, באנקיי: הצורה השלישית והאחרונה של הסול סלייר היא בעצם זימון האישיות שלה. לרב לוקח 10 שנים עד שמשיגים את אותה צורה, והיא חיונית בכדי להפוך למפקד [זאקארי הוא מקרה יוצא דופן].
 

ashkeloni

New member
תיקון קטן

לרוב ייקח 10 שנים של אימונים מיוחדים בשביל השגת הבאנקיי. לא סתם 10 שנים
 

dark max

New member
אפחד לא מוסיף, עוד אחד../images/Emo58.gif:

איצ'גו- הדמות הראשית בסדרה. פוגשים אותו בהתחלה כבן אנוש פשוט, אך הוא מקבל כוחות שיגינאמי מרוקיה לאחר שהיא נפצעת קשה בכדי להציל את חייו. כוחות השיגינאמי שלה משחררים את שלו, והוא הורג את ההולו שהם נלחמו בו שאותו רגע. בגלל שהוא לקח לרוקיה את כל כוחותיה הוא צריך לעזור לה להרוג הולוז ולשלוח נשמות טובות לגן עדן. רוקיה- שיגינאמית יתומה שאומצה על ידי אחת מהמשפחות הנחשבות, _____ [שם המשפחה שלה, אני לא טובה בזכירת שמות...]. בעקבות לקיחת הכוחות שלה ע"י איצ'יגו היא צריכה להשאר בעולם החיים וכך שניהם מבצעים את העבודה שלה. הולוז- נשמות רעות שהפכו למפלצות. שמם ניתן להם מכיוון שיש להם חור בגוף במקום בו אמור להיות הלב, מה שמסמל שאין להם רגשות.
 
למעלה