שלום. איתרתי תקלה ספציפית בספק כוח ודיברתי עם חברה בה קניתי אותו. אחרי שנאמר לי שטיפול באיתור תקלה או/החלפת ספק כוח יכול לקחת עד חודשיים החלטתי לממש אחריות ושלחתי אותו לחברה. הודיעו לי שלא מצאו תקלה ואין להם טכנאי ציוד לבדיקה מקיפה. הייתה אופציה להבעיר טיפול ליבואן ואם לא ימצאו תקלה להעביר ליצרן. הסכמתי לכך.
פניתי חודשיים לאחר שהעבירו חומרה לטיפול הלאה ונאמר לי שהספק נמצא בטיפול אצל יצרן ועוד לא חזר. עד כה השתמשתי במחשב נייד ומחשב שולחני לא היה לי קריטי אבל זה בסדר שזמן הטיפול עולה על זה שמבטיחה חברה? כשהם אמרו לי שחומרה עוד בטיפול הם בכלל טרחו לבדוק את הסטטוס של טיפול אצל ליצרן או שהם מושכים זמן?
פניתי חודשיים לאחר שהעבירו חומרה לטיפול הלאה ונאמר לי שהספק נמצא בטיפול אצל יצרן ועוד לא חזר. עד כה השתמשתי במחשב נייד ומחשב שולחני לא היה לי קריטי אבל זה בסדר שזמן הטיפול עולה על זה שמבטיחה חברה? כשהם אמרו לי שחומרה עוד בטיפול הם בכלל טרחו לבדוק את הסטטוס של טיפול אצל ליצרן או שהם מושכים זמן?