קודם כל, כדאי שתפנים, ש-AEG ואלקטרולוקס זו בעצם אותה גברת בשינוי אדרת.מיני-ליין , איך השירות שלהם?
אני מתלבט בין 2 מכונות כביסה: AEG 50900 ELECTROLUX EWF1284 אני מעדיף את האלקטרולקס אבל לא מכיר את מיני-ליין שהם היבואנים ונותני השירות. האם מישהו יכול בבקשה לתת לי ביקורת לגבי טיב השירות והאחריות שלהם. תודה
מדוע הבחירה שלך היא דווקא לגבי ב-2 המוצרים הנ"ל ?מיני-ליין , איך השירות שלהם?
אני מתלבט בין 2 מכונות כביסה: AEG 50900 ELECTROLUX EWF1284 אני מעדיף את האלקטרולקס אבל לא מכיר את מיני-ליין שהם היבואנים ונותני השירות. האם מישהו יכול בבקשה לתת לי ביקורת לגבי טיב השירות והאחריות שלהם. תודה
נכון שמכונות הפתח העליון בד"כ "חיות פחות", וגם המכונות עם הפתח החזיתי מתוכננות כיום לחיות "חיים די קצרים" - מתוך אינטרס שיווקי גרידא.מדוע הבחירה שלך היא דווקא לגבי ב-2 המוצרים הנ"ל ?
אני בעבר רכשתי רק מכונות כביסה של חברת "בוש" , אבל בסופו של דבר התברר ,שמחירם די גבוה
והם מחזיקות מקסימום עד 5 שנים ,
אז ניסיתי בעשור האחרון לרכוש 2 מכונת כביסה פתח עליון של חברה אחרת כאשר מחירה מוזל כמעט ב- 50% מזו שרכשתי בעבר,
וגם זו המוזלת יותר ,תפקדה מצויין ללא תקלות 5 שנים . (ב-2 הסוגים פעולת הכביסה נמשכת שעתיים.)
אם יעניין אותך אקליד לך את הפרטים של החברה והדגם.
למשה: זו באמת הסיבה שהעדפה שלי למוצר מוזל יותר ,כי הרי המוזל וגם היקר שניהם מנסיוני, אינם מאריכים יותר מחמש שנים.נכון שמכונות הפתח העליון בד"כ "חיות פחות", וגם המכונות עם הפתח החזיתי מתוכננות כיום לחיות "חיים די קצרים" - מתוך אינטרס שיווקי גרידא.
מעבר לכך, כשרוכשים מכונה, יש לבדוק היטב מהם נתוני המכונה (או הטלוויזיה או המדיח), ויש גם אתרים שעורכים השוואות טובות בין המוצרים (אין כוונתי לחוות הדעת שמפורסמות באתרי המכירה. יש אתרים בחו"ל שעושים עבודה טובה מאד בנדון).
אז נכון. מעבר לכל אלה, יש גם לקחת בחשבון 2 נתונים נוספים:
א. מה התקציב שאת מוכנה להשקיע במוצר (וכידוע, בד"כ לא מדובר בתקציב שבעזרתו תוכלי לרכוש את ה"פרימיום").
ב. מיהו נותן השירות, כי בארץ זהו גורם די מכריע.
אז נכון שהשאיפה היא שלא תהיינה תקלות והשאיפה גם שהמכשיר יהיה אמין וטוב.... אבל לרוע המזל, זה לא תמיד עובד כך.
הגרמניות בד"כ יותר אמינות, אבל אם את מחשבת את המחיר הגבוה לעומת אורך החיים, מאד יתכן שתגיעי בסופו של דבר לקו שוויון למרות הכל...למשה: זו באמת הסיבה שהעדפה שלי למוצר מוזל יותר ,כי הרי המוזל וגם היקר שניהם מנסיוני, אינם מאריכים יותר מחמש שנים.
באותה מידה יש בפייסבוק גם קבוצה שקמה נגד השירות של חברה ששמה מתחיל באות ב' ונגמר באות ג'.יש קבוצה ענקית בפייסבוק לריכוז נפגעים ממקררי סמסונג המיובאים על ידי סמליין / מיניליין. האנשים נפתרים ממקררים חדשים של סמסונג שעלו 10-15 אלף שקל ואין להם יותר מ-5 שנים.
מוזמן לבקר בקבוצה ולראות את כמות הזעם שהולכת שם.
ברור לי שאיכות שירות היא ירודה אצל מרבית החברות. שלא לדבר שלא עומדים בזמנים שנקבעו בחוק.באותה מידה יש בפייסבוק גם קבוצה שקמה נגד השירות של חברה ששמה מתחיל באות ב' ונגמר באות ג'.
מסתבר שברוב המקרים (ולא משנה אצל מי), תוצאות שביעות הרצון של הלקוחות תהיינה "לא משהו" ולמרבה הצער, זה נכון כנראה לגבי מרבית היבואנים ומשרתיהם. בעיה...
ולגבי השירות שנותנת חברה ששמה מתחיל באות א' ונגמר באות ו'? אפשר להיכנס לאתר הום תיאטר ולקרוא שם רבות על החברה שבנדון.
אז אני קניתי מותג אחר. מותג שנחשב כטוב בין המקררים. היבואנים של המותג הזה פרסמו באותיות קידוש לבנה (ע"ג 2 דפים מלאים במוסף השבת), שאצלם לא יגידו לכם, שרק המדחס נמצא באחריות, אלא כל חלקי המקרר - למשך 5 שנים מלאות. שמרתי לעצמי את המודעה "ליתר ביטחון" ומה? לאחר כמה שנים, דלתות ה"נירוסטה" במקרר שלנו החלו להחליד!ברור לי שאיכות שירות היא ירודה אצל מרבית החברות. שלא לדבר שלא עומדים בזמנים שנקבעו בחוק.
אבל למכור מקרר ב- 10, 15 אלף שקל שנזרק אחרי 2-5 שנים זה רמה חריגה של נבזיות.
זה קרה גם לחמותי לפני כעשור, אז במלחמה רבה קיבלה דגם אחר של סמסונג וגם הוא אחרי כמה שנים התחיל לזייף.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.