מיפוי ה"דרמה-גנום" האנושי...

מיפוי ה"דרמה-גנום" האנושי...

אני זורק לנו כפפה מדהימה, אתגר מרתק ומופלא
: למפות את ה"דרמה-גנום" האנושי... מכירים את הפרוייקט של מיפוי הגנום האנושי? ובכן, חשבתי כבר בעבר על כך שמספר הדרמות שאנחנו יכולים להכנס אליהן הוא מספר בהחלט סופי; שה"טפיל", למרות שהוא לובש אלף צורות שונות אצל אנשים שונים, בסופו של דבר מדובר במרכיב סטנדרטי; "נפש אחידה" לכל בני-האדם. יש לו מאפיינים שונים, כאילו, כמו בתוכנת-מחשב, שאצל כל אחד ההגדרות שלהם שונות, אבל בסך הכל יש רשימה סופית של דרמות אפשריות, מחולקות לסוגים (וכל אחד מאיתנו מקיים כמה וכמה דרמות בו-זמנית, אולי אפילו עשרות או מאות). לא סתם הטלנובלות למיניהן פורחות ומשגשגות. אז מה דעתכם? ננסה למפות יחדיו, בהדרגה, את ה"דרמה-גנום" האנושי? זה יכול אולי להיות צעד ראשון בדרך לפיגוג הדרמות שלנו... מה אתם אומרים? אולי שכל אחד יתחיל בלתרום שתי דרמות: 1. דרמה אחת שלו, שהוא אישית עובר; 2. דרמה אחת שהוא מכיר מסביבתו, חברים וכולי... מה אתם אומרים???
 
זה עשוי לעבוד

בתור אנטי וירוס אני חייב לשתף פעולה עם דבר כזה אז אני איתך!
דרמה שלי: שאנשים באים אלי בטענות. ציטוט: "למה הם תמיד באים אלי בטענות לא מוצדקות."
דרמה שאני מכיר מסביבתי: המינוס בבנק. ציטוט: "אני לא יודע מה לעשות המינוס שלי גדל אני חייב לעשות משהו אולי אני אמצא עוד עבודה."
 

happiness

New member
דרמה של אחרים

-היא ממש השמינה (רכילות) -אין מה לעשות. אלו החיים -אני לא רוצה שיחשבו עלי דברים רעים אז אני אעשה X -אם אומרים לי משהו רע, ברור שאני אעלב ועוד כל מיני...
 
למעלה