מיפוי טריילר - תעלומה?

מיפוי טריילר - תעלומה?

טוב, הורדתי מודל מהאינטרנט, אז מה? הקטע הוא כזה: הורדתי מודל של טריילר (המכולה של הסמי-טריילר) מהאינטרנט. רינדרתי אותו במקס. הכל היה נראה בסדר. עד ש... עד שכשניסיתי לרנדר אותו מהצד השני (צד ימין של הטריילר, כשעומדים מאחוריו) - התברר שהמיפוי שם הפוך. הכיתוב וכל התמונה שצריכה להיות על הצד של הקרון, התהפכה. איך קורה כזה דבר? בכלל, איך אותו אחד שיצר את המודל, מיפה אותו בצורה כזאת? עם 2 GIFים, כל אחד על צד אחר? באיזו שיטה אפשר להשתמש כדי לעשות את זה? ולמה המיפוי לא מופיע למעלה, או בתחתית הקרון? (ד.א. - אם תשימו לב, כשמנסים לרנדר - המקס כותב שחסר לו קובץ - Tyre.gif או משהו כזה. איפה מוגדר לו בכלל הקובץ הזה? לא מצאתי..) קיצר, יש למישהו עצה איך להפוך את זה בחזרה? האמת - שהצלחתי לעשות את זה עם UMV Mapping, או משהו כזה. אבל ממש לא היה לי מושג מה אני עושה. סתם שיחקתי שם עם הדברים, וזה הסתדר. ככה הממדל עשה את זה בהתחלה? מה עושים שם בדיוק? (כתובת המודל מצורפת.)
 

מיכאל ג

New member
נו, הבחור שמידל עשה טעות מיפוי

וכן, יש שתי טקסטורות... יש הרי שתי טקסטורות בתוך הזיפ... רק שהקואורדינטות שהוקצו לאחת מהן הפוכות.
 
תודה רבה. את זה שהוא עשה טעות אני

יודע, השאלה היא איפה מתקנים את זה!! אתה יכול לראות בדיוק איפה הטעות במיפוי? כי ניסיתי דרך עורך הטקסטורות (Metrial Editor) ולא עליתי על זה. אודה לך אם תוכל לציין מיקום מדוייק של הטעות. (ואיפה מוקצת בדיוק טקסטורת Tyre.gif, שהמקס אומר כל פעם שהיא חסרה?)
 

מיכאל ג

New member
אתה מכיר את המודיפייר

Unwrap UVW? אם לא, תתחיל ללמוד... בחר את הפוליגונים הסוררים והוסף את המודיפייר. לחץ EDIT, ואת היתר כבר תראה בעצמך.
 
למעלה