מיצג כסאות הגלגלים של אנשים באדום

shlish2004

New member
מיצג כסאות הגלגלים של אנשים באדום

מיצג כיסאות הגלגלים ייערך ביום יום ה' 23.4.09 . המיצג ייערך בשני מוקדים שונים ובשעות שונות, המפורטות מטה. א) בשדרות רוטשילד 44 (ליד חנות השוקולד של מקס ברנר) תל אביב בין השעות 12.00 ל - 15.00 ב) נמל תל אביב בין השעות 21.00 ל - 23.00 (על המיקום המדויק בנמל תבוא הודעה). אז, מה זה "פרויקט כיסאות גלגלים"? זה פרויקט של אנשים באדום, בו נעמיד מיצג של כ 20 כיסאות גלגלים, כאשר כל אחד מהם עם סרט אבל, דמויות קורבנות תאונות דרכים, פלקטים, שולחנות מידע, החתמת עצומה של אנשים באדום (אשר דורשת משר התחבורה ושר המשפטים עונשים חמורים לעבירות חמורות לעבריינים קשים בכבישים, והפחתת עסקות טיעון). המטרה? להדגיש לציבור ובמיוחד לעוברי דרך עד כמה זה קל ומהר להפוך – במצב הטוב – לנכה, ויתכן מצב יותר גרוע. אנחנו יודעים שהיום, כולם ערים לסכנות הכביש, ואנחנו מזמינים אתכם לבקר במיצג, להצטרף אלינו במאבק שלנו לשכנע את מקבלי החלטות – הממשלה – שעם ישראל רוצה ודורש זכותו לנוע בביטחון בכבישי ישראל. זו ההזדמנות שלך להשמיע קול – על תבזבז אותה!
 

M O R M

New member
../images/Emo31.gif אתה כותב שטויות אנשים באדום!!!

זו חבורה של חברה טובים שגורמים נזק לתחום התחבורה בארץ. כתוצאה מהאפשרות והרצון הטוב שלהם הם מאפשרים למשטרה ולממשלה להתחבא מאחורי הקנוניה של אכיפה אכיפה החמרת ענישה ולהנציח בזאת את כמות הנפגעים מתאונות דרכים. אחד הגורמים לתאונות דרכים הם הטימטום והתמימות של פראיירים נוסח אנשים באדום. עלה תאנה חסר בושה וחסר הגיון . למעשה אנשים באדום גורמים ישירים לקטל בדרכים. ענישה מגדילה את כמות הנהגים שעל הכביש ללא רשיון ומגדילים את כמות תאונות הדרכים. חינוך , חינוך חינוך גם לדור הצעיר וגם לנהגים הוותיקים זו הדרך ורק זו.
 

shlish2004

New member
כתגמור את מכסת ימי החופש שלך

על הרצאות בבתי ספר, ובבסיסי צה"ל, אז נדבר על עלה תאנה. אנשים באדום אינם פראיירים או תמימים, ובטח לא מטומטמים. אנשים כמוך שקוטלים כל דבר שאיננו מגיע ממוחם הקודח, הם אלו שגורמים נזק לכל דבר. תסביר לי איך מחנכים נהג וותיק שחושב שהכול הוא יודע. חבל לי שאתה חושב כך. אני מציע לך להחשף קצת לפעילות שאנחנו עושים לפני שאתה קוטל. עמית
 

shlish2004

New member
אם כל אחד יחשוב כמוך

אז לאן נגיע? תמיד קל לומר ששום דבר לא יעזור ולטמון את הראש בחול כמו בת יענה. החוכמה היא לנסות ולשנות למרות הקושי שבדבר.
 
למעלה