yarden43211
New member
מיקום בכיתה.
כתבתי כאן בעבר שהמורה של הבת שלי שבכתה ג וחובשת מישקפיים , הושיבה אותה בסוף הכיתה ומסרבת לעביר אותה לקידמת הכיתה. בינתיים התערבה המורה לחשבון (שלא הבינה איך ילדה כמהוה יושבת בסוף הכיתה ) והילדה עברה לשוחנות קרובים יותר ללוח ,אך לא להרבה זמן,אחרי זמן קצר שוב המורה העבירה אותה לסוף הכיתה וסרבה להחזיר אותה קדימה .עשיתי מה שהומלץ לי כאן , הוצאתי מיכטבים רפואיים ,פניתי למנהלת , הילדה עברה לקידמת הכיתה, ושוב לאחר זמן קצר, הוחזרה לסוף הכיתה.
דיברתי עם המורה, המורה טוענת שהילדה יוצרת יצירות מניירות ומשטפת ביצירה שלה את כל מי שנימצא לידה וזה מפריעה לה ללמד, (ברור שמה שהיא עושה הרבה יותר מעניין מהשעור של המורה)מה גם שהיא צרכה להזכיר לה גם כל הזמן שהיא צרכה לעתיק מהלוח. יש היום כל מיני שיטות למידה והיא לא רוצה להפריע לילדה ביצירות שלה , זה מה שעושה את הילדה מאושרת , לכן היא מושיבה אותה בסוף,אך כל פעם שיהיה חסר ילד(ילד שלא הגיע לבית ספר) בקידמת הכיתה היא מעבירה אותה קדימה וכמובן הילדה חוזרת אחורה למקום הקבוע שלה.
אבל לדבריה אין צורך לדאוג , אין בעית למידה. יש כל מיני דרכי למידה והיא קולטת את החומר.
יכול היות שהיא קולטת חלק מהחומר אבל בימים שהיא יושבת בסוף הכתה היא חוזרת מפוזרת וקשה לדרבן אותה לעשות את הדברים שהיא צרכה לעשות ,. ומורגש שלא היתיחסו אליה בכתה.
אני מרגישה עיפה מלהילחם על עניין כל כך פשוט מהתחלת השנה. לא מספק אותי שהיא תלמידה טובה , אני שולחת כדי להקנות לה הרגלי למידה וכלים חבתיים, להרגלי למידה המורה צרכה לדאוג ולא להושיב בסוף הכיתה ,כי קשה לה להתמודד איתה.
אני מעריכה את כל המורות כאן ואת כל מי שלא מורות ונימצאות כאן, הייתי רוצה לדעת מה אתם חושבות בנושא.
כתבתי כאן בעבר שהמורה של הבת שלי שבכתה ג וחובשת מישקפיים , הושיבה אותה בסוף הכיתה ומסרבת לעביר אותה לקידמת הכיתה. בינתיים התערבה המורה לחשבון (שלא הבינה איך ילדה כמהוה יושבת בסוף הכיתה ) והילדה עברה לשוחנות קרובים יותר ללוח ,אך לא להרבה זמן,אחרי זמן קצר שוב המורה העבירה אותה לסוף הכיתה וסרבה להחזיר אותה קדימה .עשיתי מה שהומלץ לי כאן , הוצאתי מיכטבים רפואיים ,פניתי למנהלת , הילדה עברה לקידמת הכיתה, ושוב לאחר זמן קצר, הוחזרה לסוף הכיתה.
דיברתי עם המורה, המורה טוענת שהילדה יוצרת יצירות מניירות ומשטפת ביצירה שלה את כל מי שנימצא לידה וזה מפריעה לה ללמד, (ברור שמה שהיא עושה הרבה יותר מעניין מהשעור של המורה)מה גם שהיא צרכה להזכיר לה גם כל הזמן שהיא צרכה לעתיק מהלוח. יש היום כל מיני שיטות למידה והיא לא רוצה להפריע לילדה ביצירות שלה , זה מה שעושה את הילדה מאושרת , לכן היא מושיבה אותה בסוף,אך כל פעם שיהיה חסר ילד(ילד שלא הגיע לבית ספר) בקידמת הכיתה היא מעבירה אותה קדימה וכמובן הילדה חוזרת אחורה למקום הקבוע שלה.
אבל לדבריה אין צורך לדאוג , אין בעית למידה. יש כל מיני דרכי למידה והיא קולטת את החומר.
יכול היות שהיא קולטת חלק מהחומר אבל בימים שהיא יושבת בסוף הכתה היא חוזרת מפוזרת וקשה לדרבן אותה לעשות את הדברים שהיא צרכה לעשות ,. ומורגש שלא היתיחסו אליה בכתה.
אני מרגישה עיפה מלהילחם על עניין כל כך פשוט מהתחלת השנה. לא מספק אותי שהיא תלמידה טובה , אני שולחת כדי להקנות לה הרגלי למידה וכלים חבתיים, להרגלי למידה המורה צרכה לדאוג ולא להושיב בסוף הכיתה ,כי קשה לה להתמודד איתה.
אני מעריכה את כל המורות כאן ואת כל מי שלא מורות ונימצאות כאן, הייתי רוצה לדעת מה אתם חושבות בנושא.