מיקסר מומלץ יש לכם????

שתרודל

New member
מיקסר מומלץ יש לכם????

היי, אני מחפש מיקסר טוב לא במחיר 1000 ומעלה וכאלה, אלא משהו בכמה מאות שקים שיהיה לו 4 ערוצים וחברה טובה, וכמובן סאונד משובח. וכמה שיותר אפשרויות; הקלטה. ואם יהיה אפקטים אשמח כמובן, אך לא נראה לי שיש משהו כזה במחיר פחות מ-1000 בכלל.. או כמה מאות שקלים.... מה אתם ממליצים לי?
 

שתרודל

New member
חשבתי על ברינגר 626 או פוניק 6 ערוצים

שניהם עולים בסביבות 500-700 זה שווה? איזה דגם מומלץ יש לכם פליז... משהו 4 ערוצים וטוב....אמין ...
 
מיקסר רע

המיקסר של ברנגיר יחזיק לך אולי חודש חודשיים חפש ביד שניה ווסטקס ועוד.... לא הייתי נוגע במיקסר שלהם או תשאל חבר מחו"ל שיביא לך מיקסר
 

kobi kobel

New member
אל תגזים אחי ...

שמע הברינגר ממש ממש לא אמינים אבל ממש , ושלא נדבר על פוניק שלא תעז לגעת בכלל , אני ממליץ על פיוניר או דנון כי הם יותר זולים מהיותר מקצועיים ויש הרבה מבחר ואם כבר תלך על ברינגר בחוסר סרירה אז רק את ה700 שהוא היחידי שמתנהג יחסית נורמלי
 
הברניגר 700 הוא המיקסר הכי גרוע שעבדתי איתו

חיקוי עלוב של פיוניר 600,איזה סאונד קטסטרופה,עבדתי איתו תקופה בזמן שגנבו לי את הפלטה אז חבר השאיל לי אותו,ההשאלה הזו גרמה לי לזרז כמה שיותר את הקנייה למיקסר פיוניר,באתי לעבוד איתו על מערכות הגברה רציניות בהפקות שעבדתי,אנשי ההגברה לא היו מסוגלים וגם אני להעביר איתו את הערב הסאונד ירד ב 40 אחוז איכות,מזל שלהם הייתה פלטה עם מיקסר פיוניר שהציל את המצב,המיקסר הזה לא שווה 200 שקל,אם כבר מיקסר זול זה וסטקס.
 

kobi kobel

New member
גם אני עובד רק עם פיוניר אבל אתה שוכח....

שמדובר באחד שלא יודע מושג בסיסי מהו ואני מניח שאין לו תקציב מפוצץ תאמין לי שה700 גרוע אבל הכי פחות גרוע שיש לברינגר להציע הבחור רוצה פוניק מה יש לך להגיד על זה?
 

DJ Omri P

New member
אהלן, כנס

מחוסר זמן קראתי בחפיף את התגובות שהשאירו פה החבר'ה אז אני רק אוסיף את עצתי מיקסר בפחות מאלף ש"ח - אין דבר כזה לפחות לא חדש, תנסה אולי לחפש יד שניה במצב סביר. קצת על הברינגר: יצא לי לעבוד עליו בכמה מועדונים והדעה שלי עליו היא כזאת - נתחיל מהסאונד? זוועה. במהלך בדיקה לפני הסט יחידת האפקטים במיקסר שבקה חיים, פשוט השתתקה. יותר מזה? באמצע סט [!] נפל ערוץ[!-!-!] אף אחד לא היה רוצה אפילו לחשוב איך זה מרגיש להשתיק סאונד באמצע סט, למזלי הערוץ שהשתתק היה הערוץ באוזניות ולא זה שהתנגן לייב ברמקולים, עוד יתרון הוא שהיה לי זמן להחליף את החיבורים. בקיצור - אל תתקרב למקסרים של ברינגר ולא משנה כמה זול זה יהיה. מיקסר 4 ערוצים במחיר סביר אני ממליץ לך על הווסטקס 004XXL FX או המלצה לפי טווח מחירים ניומארק DXM06 מיקסר בעל 2 ערוצים + יחידת אפקטים, מותק של מיקסר שיהיה בהצלחה בהמשך.
 

שתרודל

New member
תודה! שמע, יש עוד חברות כמו

סמסון, סטאנטון, ג'מני ומקי? מה איתם? יש לי כיוון ללכת עם אחד מחברות אלו.. או על מיקסר של numark מדגם 200FXmkll, הם טובים? שאלתי גם בפרטי...
 

שתרודל

New member
זהו חיפשתי יד שניה משהו

ומצאתי ניומארק מדגם אחר DM3001 לא 06. הוא טוב!? ואחד של מקי שתפס אותי גם כי הוא חתיכת מוזר... אולי מישו גם יתן חוות דעת על ג'מאני, סטנסטון, וסמסון?
 
ה 700 הוא הכי גרוע של ברניגר לדעתי.

ואני אחד שדווקא עובד עם ברניגר אבל עם המיקסר אומנים שלהם שהוא בסדר גמור,לגבי הפוניק אני ממש לא מכיר אבל הווסטקס כמו שכבר ציינו כאן הוא בסדר גמור יחסית למחיר.
 
מחיר

באינטרנט זה נע בים $400 ל $1000 למיקסר כזה כמה רוצים עליו בארץ ? זה אחלה של מיקסר אבל רק להיפ הופ לטראנס או דאנס הקרוסס פידר שלהם לא שווה בכלל למוסיקה אלקטרונית אלה מיקסרים שמעוצבים רק להיפ הופ
 
למעלה